ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر بازی Detroit: Become Human، انتخاب های مختلف پیش روی گیمر را نمایش می دهد [تماشا کنید]

طی کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 سال گذشته بود که بازی جدید دیوید کیج (سازنده عناوینی چون Beyond: Two Souls و Heavy Rain) تحت عنوان Detroit: Become Human معرفی شد اما هیچ اطلاعاتی درباره آن ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۶:۲۳

طی کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 سال گذشته بود که بازی جدید دیوید کیج (سازنده عناوینی چون Beyond: Two Souls و Heavy Rain) تحت عنوان Detroit: Become Human معرفی شد اما هیچ اطلاعاتی درباره آن منتشر نشد.

حالا سونی در کنفرانس E3 2016 خود، زمان زیادی را به نمایش بخش هایی از گیم پلی Detroit: Become Human اختصاص داده و برای اولین بار توانستیم با اتمسفر عمیق و پیچیده بازی آشنا شویم.

همان طور که با توجه به سابقه دیوید کیج انتظار می رفت، Detroit: Become Human تمرکزی ویژه روی قرار دادن انتخاب های گوناگون در اختیار گیمرها دارد. در تریلر می بینیم یک شخصیت مجرم (که ظاهرا نوعی ربات انسان نما به شمار می رود)، دختر بچه ای را به گروگان گرفته و گیمر در نقش یک کارآگاه قادر به انتخاب دیالوگ های مختلف بوده که هر یک، پیامدهای خاص خود را به همراه دارند.

سونی طی کنفرانس خود هیچ صحبتی درباره Detroit و تاریخ عرضه آن به میان نیاورد اما به طور قطع می دانیم که به صورت انحصاری روی کنسول نسل هشتمی پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. در ادامه تریلر بسیار زیبای بازی قابل مشاهده است:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد هروی
    محمد هروی | ۱۱ خرداد ۱۳۹۶

    پس چرا نمیاد دو سال گذشت???

مطالب پیشنهادی