ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سونی از ساخت عنوانی آخرالزمانی با نام Days Gone پرده برداشت [تماشا کنید]

پس از شایعات فراوان پیرامون پروژه جدید و مورد انتظار استودیوی Bend، خالق فرنچایز سایفون فیلتر، سرانجام شرکت سونی در جریان کنفرانس E3 2016 خود از بازی جدید آن ها با نام Days Gone رونمایی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۷:۵۰

پس از شایعات فراوان پیرامون پروژه جدید و مورد انتظار استودیوی Bend، خالق فرنچایز سایفون فیلتر، سرانجام شرکت سونی در جریان کنفرانس E3 2016 خود از بازی جدید آن ها با نام Days Gone رونمایی کرد. همان طور که شایعات می گفتند، این عنوان در دنیایی آخر الزمانی اتفاق افتاده و بازیکن قابلیت کنترل وسایل نقلیه را دارد.

بر اساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، آغاز داستان بازی دو سال پس از شیوع یک بیماری همه جانبه است. با وجود این که انسان های بیگناه زیادی با افتادن به دام این ویروس جان خود را از دست دادند، اما گروهی دیگر هم با از دست دادن مغز خود، تبدیل به موجودات وحشی و سریعی شدند که شاید ظاهری انسان-گونه داشته باشند، اما در باطن حیوانی گرسنه بیش نیستند. در Days Gone به این موجودات Freakers گفته می شود.

در طول بازی، شما در نقش یک شکارچی با نام Deacon St. John ظاهر می شوید که زندگی در کنار جاده ای خطرناک را به بودن در پناهگاهی امن ترجیح می دهد. تریلر رونمایی از بازی را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

چند المان در طول نمایش گیم پلی بازی توانست توجهات زیادی را به خود جلب کند. اولین آن که همان طور با خواندن متن هم احتمالا توانسته اید حدس بزنید، شباهت اتمسفر بازی با The Last of Us است. المان دوم هم به حضور Freakers باز می گردد. چون علاوه بر تعداد زیاد آن ها در یک صحنه، انیمیشن های حرکت این موجودات بسیار روان بوده و شاهد تکرار رفتارها نبودیم؛ شاید نقطه اوج بازی را بتوان در صحنه پایانی و افتادن فریکرز ها به پایین دانست.

Days Gone که یک اکشن سوم شخص و جهان باز است، در تاریخی نامعلوم برای پلی استیشن 4 انتشار می یابد. امیدواریم تا در آینده بیشتر پیرامون این پروژه هیجان انگیز و چند ساله Bend بشنویم. تریلر منتشر شده از گیم پلی بازی را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیر
    امیر | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

    رو تماشا کنید کلیک کن بعد ببین

  • Hamed
    Hamed | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

    چطوری تلیر این بازیرو ببینیم؟؟؟
    شما که چیزی نذاشتید!!!

مطالب پیشنهادی