ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر جدید Call of Duty Infinite Warfare نبردهایی حماسی در اعماق فضا را نشان می دهد [تماشا کنید]

در کنفرانس E3 سونی، تریلر جدیدی از گیم پلی عنوان Call of Duty Infinite Warfare به نمایش در آمد که به کلی در فضا سیر می شد. این تصاویر با نبردهای فضایی بین استارفایترهای عجیب ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۷:۳۳

در کنفرانس E3 سونی، تریلر جدیدی از گیم پلی عنوان Call of Duty Infinite Warfare به نمایش در آمد که به کلی در فضا سیر می شد. این تصاویر با نبردهای فضایی بین استارفایترهای عجیب و غریبی آغاز شده و با تیر اندازی اول شخص روی سیارات مختلف کهکشان به پایان می رسد. تریلر جدید انیفینیت وارفر (به جز درگیری های احساسی معمول این فرنچایز) اصلا شبیه به آن کال آو دیوتی کلاسیکی که می شناسیم نیست. اگر انتهای کار نام این عنوان را نمی دیدیم شاید تشخیص و تمیز آن از بازی هایی مثل Star Wars سخت می بود.

در این بازی، بازیکن کنترل شخصیتی به اسم کاپیتان Reyes را بر عهده گرفته که یکی از آخرین خلبان های استارفایتر باقی مانده روی زمین محسوب می شود. سیاره زمین، به دلیل رشد بیش از حد جمعیت و اتمام منابع طبیعی رو به نابودی است و مردم در سیاراتی دیگر سکنا گزیده اند. با این حال انسان ها نمی توانند یکدیگر را تحمل کرده و به تبه همین موضوع، جنگ های متعددی رخ می دهد که کل کهکشان را درگیر خود می سازد.

قبل از این هم می دانستیم که اینفینیت وارفر عنوان متفاوت و منحصر به فردی خواهد بود، اما تریلر کنفرانس سونی نشان داد که درگیری های فضایی و حماسی بسیار بیشتری انتظارمان را می کشد. این تریلر خاص را تماشا کنید:

همانطور که می دانید بسته ویژه ی این بازی شامل نسخه بازسازی شده ی Modern Warfare محبوب و خاطره انگیز است. سونی اعلام کرد مدرن وارفر ریمستر انحصارا برای خریداران نسخه پلی استیشن 4، یک ماه زودتر قابل بازی خواهد بود. همینطور تریلری دیدنی از این بازی پخش شد که آن را نیز می توانید در ادامه مشاهده نمایید:

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد درخشان
    محمد درخشان | ۲۴ شهریور ۱۳۹۵

    در کل call of duty داره پا به دنیای جدیدی میزاره و کمی طول می کشه تا آینده برای ما قابل درک بشه.

    من خودم هم از Back ops 3 که پا به دنیای تخیل گذاشته بود ، شاکی و ناراحتم اما به هر حال این نسخه ها نیازمند وقت و تجربه برای موفقیت اند.

    سرنوشت Call of duty رو موفق میبینم اما فعلا چیزی نشده که مردم دوست دارن...

    برای حمایت ، بیاید کرک انجام ندیم و نسخه ی آمازون رو بخریم (بین 60 تا 100 دلار)

  • mostoul_bm
    mostoul_bm | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

    در مقابل بتل حرفی نداره

مطالب پیشنهادی