ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

از این پس در توئیتر می توانید افراد را آسان تر از همیشه بلاک کنید

توئیتر این روزها سخت در تلاش است تا با بهبود قابلیت گزارش پست های خلاف یا تهدیدآمیز، محیط سالم و به دور از تشویشی برای فعالیت کاربران خود فراهم کند. در همین راستا، مدتی پیش ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۵

توئیتر این روزها سخت در تلاش است تا با بهبود قابلیت گزارش پست های خلاف یا تهدیدآمیز، محیط سالم و به دور از تشویشی برای فعالیت کاربران خود فراهم کند. در همین راستا، مدتی پیش امکانی برای کاربران خود فراهم کرد تا بتوانند پیام های تهدیدآمیز را برای بررسی و برخورد قانونی مستقیما به مراکز پلیس ارسال کنند.

اما از امروز بلاک کردن افراد هم در محیط توئیتر آسان تر از همیشه شده تا با آسودگی خیال و بدون مزاحمت بتوانید در این شبکه اجتماعی فعالیت نمایید. بر خلاف فرآیند طولانی و کسل کننده قبلی، از این پس برای بلاک کردن یک فرد کافیست آیکن " ... " در کنار پست وی را فشرده و سپس به راحتی گزینه Block را برگزینید تا فرد خاطی را برای همیشه از تایم لاین خود ناپدید کنید.

البته استفاده از این گزینه برای خلاص شدن از سوء استفاده های سیستماتیک (مثل کاربرانی که شما را در فهرست های هدف دار می گذارند و افرادی که حساب های کاربری تقلبی می سازند) چندان کارگشا نیست، اما به شما کمک می کند تا سریع تر از گذشته به روال عادی توئیت کردن خود بازگردید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • farzad37j
    farzad37j | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

    آره خيلي جالب شده آپديت جديدش.من فقط چند روزه مشغول كار با توييت شدم فيسبوك يادمم نيست

مطالب پیشنهادی