ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

یوبیسافت در سال جاری میلادی، هر ماه یک بازی رایگان به پی سی گیمرها هدیه می دهد

کمپانی یوبیسافت امسال، 30 مین سالگرد تاسیس خود را جشن می گیرد و به همین جهت، در کنفرانس E3 2016 خود اعلام کرده که در ماه های باقی مانده سال جاری میلادی، می توان منتظر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۱:۳۸

کمپانی یوبیسافت امسال، 30 مین سالگرد تاسیس خود را جشن می گیرد و به همین جهت، در کنفرانس E3 2016 خود اعلام کرده که در ماه های باقی مانده سال جاری میلادی، می توان منتظر عرضه یک بازی رایگان در هرماه، یعنی در مجموع 7 بازی، روی پلتفرم پی سی بود. بازی در نظر گرفته شده برای ماه جاری میلادی، عنوان تحسین شده Prince of Persia: The Sands of Time است.

تنها کاری که لازم است انجام دهید، مراجعه به وب سایت یوبیسافت از طریق این لینک و کلیک روی گزینه «Get the Game Now» است. بدیهی است که برای دریافت بازی، لازم است یک اکانت در سرویس UPlay یوبیسافت بسازید تا بازی به لیست عناوین تان افزوده شود. هنوز مشخص نیست عنوان رایگان ماه آینده چه خواهد بود اما یوبیسافت گفته در میانه هر ماه، از عنوان رایگان ماه بعد رونمایی می شود.

Prince of Persia: Sands of Time یکی از بهترین نسخه های سری بازی Prince of Persia به حساب می آید که توانست استانداردهای زمان خود را دستخوش تغییرات فراوان کند. مکانیک های گیم پلی Sands of Time، در زمان خود بسیار انقلابی بودند و حتی انتشار بازی هایی نظیر سری Assassin's Creed را می توان ناشی از توسعه آن دانست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • parsa_masoudi
    parsa_masoudi | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

    دنیایی بود بازی پرنس

مطالب پیشنهادی