ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بررسی مقاومت سونی اکسپریا اکس در برابر آب [تماشا کنید]

سونی یکی از نخستین هایی بود که پرچمداران خود را مقاوم در برابر آب و غبار تولید می کرد و این خصوصیت را به عنوان یکی از ویژگی های اصلی محصولات سری Xperia Z در ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۱۵

سونی یکی از نخستین هایی بود که پرچمداران خود را مقاوم در برابر آب و غبار تولید می کرد و این خصوصیت را به عنوان یکی از ویژگی های اصلی محصولات سری Xperia Z در تبلیغات مورد استفاده قرار می داد. اما شرکت ژاپنی به مرور تصمیم گرفت مانور روی این قابلیت را کمتر کند و برای مثال تبلیغات تلفن های هوشمند سری Z از کاربرانی که در استخر مشغول عکاسی بودند به کاربر خیس شده زیر باران تغییر یافت.

در نهایت امسال شاهد توقف توسعه ی محصولات سری Z و معرفی تلفن های هوشمند سری X بودیم، اما این بار دیگر همه ی ابزارهای این خانواده ضد آب نیستند و چنین خصوصیتی تنها به مدل Xperia X Performance تعلق دارد.

هرچند سونی در تبلیغات و لیست ویژگی های دو مدل دیگر از جمله Xperia X (بررسی دیجیاتو) و Xperia XA (بررسی دیجیاتو) اشاره ای به مقاومت در برابر آب نکرده، اما اکنون برخی تلفن های هوشمند رقیب شرکت ژاپنی که به بدنه ی ضد آب مجهز نیستند می توانند تا حدی در برابر آب مقاومت کنند، از جمله جدیدترین آیفون های اپل که بر اساس بررسی های انجام شده حتی یک ساعت غوطه ور بودن در آب مشکلی در عملکرد آنها ایجاد نخواهد کرد.

بر همین اساس یک کاربر یوتوب تصمیم گرفته مقاومت Xperia X را نیز در برابر آب آزمایش کند تا مشخص شود تجربه ی چندین ساله ی سونی در ساخت محصولات ضد آب در تولید این محصول نیز اثری داشته است یا خیر.

در ادامه از شما دعوت می کنیم این ویدیو را تماشا کنید، البته توجه داشته باشید که در هر حال سونی تضمینی در مورد ضد آب بودن این محصول نداده و در صورتی که Xperia X در اثر خیس شدن به مشکل بر بخورد، سازنده پاسخگوی شما نخواهد بود، در نتیجه اگر به محصولی ضد آب احتیاج داشته باشید می توانید Xperia X Performance را تهیه کنید که به گفته ی سازنده تا 30 دقیقه غوطه ور بودن در ارتفاع حداکثر 1.5 متر را تحمل خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • SepehrBk
    SepehrBk | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

    منظورشون عمق هست

مطالب پیشنهادی