ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سونی گیم پلی جذابی از عنوان Horizon Zero Dawn به نمایش درآورد [تماشا کنید]

یکی از عناوین مورد انتظار نمایشگاه E3 امسال Horizon Zero Dawn بود که نمایش تقریبا کامل و جذابی از آن در طول کنفرانس سونی مشاهده کردیم. این بازی که توسط شرکت خوش نام Guerilla Games ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۶:۲۲

یکی از عناوین مورد انتظار نمایشگاه E3 امسال Horizon Zero Dawn بود که نمایش تقریبا کامل و جذابی از آن در طول کنفرانس سونی مشاهده کردیم.

این بازی که توسط شرکت خوش نام Guerilla Games (سازنده مجموعه بازی های کیلزون) در حال ساخت است در تاریخ 28 فوریه 2017 (برابر با 10 اسفند) به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. شرکت سازنده مراحل توسعه این بازی را از سال 2011 درست بعد از انتشار آخرین کیلزون آغاز کرده است، به این معنا که این فاصله زمانی طولانی طبیعتا توقعات را از آن بسیار بالا می برد.

هورایزن با پیروی از سبک اکشن، کنترل شخصیتی به نام Aloy را به بازیکن می سپارد. او شکارچی و تیرانداز ماهری است که در دنیای  پساآخرالزمانی گرفتار شده و می بایست با موجودات ربات مانند بزرگی مقابله کند.

این بازی در نمایشگاه E3 سال گذشته رسما رونمایی شد و بازخوردهای مناسبی که از بازیکنان و کارشناسان دریافت نمود، به یکی از عناوین مورد انتظار نمایشگاه امسال تبدیل شد. سال گذشته تاریخ عرضه هورایزن سال 2016 اعلام شد اما بعدا به علت برخی مشکلات به مارس 2017 موکول گشت. در طی کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 سال جاری، گیم پلی جذاب و دیدنی به نمایش درآمد:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی