ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی Redmi 3s را به عنوان نسخه ی جدیدی از تلفن هوشمند اقتصادی خود رونمایی کرد

شیائومی سال 2016 را از همین ابتدا با دست پر آغاز و محصولات متنوعی را به بازار عرضه کرده است، از Mi 5 که پرچمدار جدید شرکت چینی به حساب می آید گرفته تا فبلت ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

شیائومی سال 2016 را از همین ابتدا با دست پر آغاز و محصولات متنوعی را به بازار عرضه کرده است، از Mi 5 که پرچمدار جدید شرکت چینی به حساب می آید گرفته تا فبلت Mi Max که ماه گذشته رونمایی شد. Redme 3 و Redme Note 3 (بررسی دیجیاتو) نیز دو تلفن هوشمند میان رده هستند که این شرکت در اوایل سال جاری میلادی به بازار عرضه کرد.

اما به نظر می رسد محصولات جدید شیائومی هنوز محصولات جدیدی در راه داشته باشد، از جمله Redmi 3s که سازنده آن را به عنوان نسخه ی دیگری از مدل  Redmi 3 در کشور چین رونمایی کرده است.

بدنه ی یکپارچه ی فلزی این محصول از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و نمایشگر 5 اینچی IPS دستگاه از رزولوشن HD یا 720p برخوردار است. سازنده ضمناً این مدل را در دو نسخه ساخته که اولی به 2 گیگابایت حافظه ی رم و 16 گیگابایت حافظه ی داخلی مجهز است و این میزان در مدل دیگر 3 و 32 گیگابایت خواهد بود.

Xiaomi-Redmi-3s_2

چیپست در نظر گرفته شده برای دستگاه اسنپدراگون 430 به همراه واحد پردازش گرافیکی ادرینو 505 خواهد بود و دو دوربین 13 مگاپیکسلی (با فوکوس خودکار از طریق تشخیص فاز و گشادگی دریچه دیافراگم f/2.0) و 5 مگاپیکسلی (با گشادگی دریچه دیافراگم f/2.2) در پشت و جلوی بدنه مشاهده می شوند.

این تلفن هوشمند 144 گرمی از 2 سیم کارت 4G نانو پیشتیبانی می کند که محل قرار دادن دومی با کارت حافظه یکسان است و باتری دستگاه نیز 4000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. Redmi 3s به شکل پیشفرض همراه با MIUI 7 عرضه می شود که جدیدترین نسخه از رابط کاربری سازنده برای سیستم عامل اندروید به حساب می آید.

Xiaomi-Redmi-3s_1

محصول جدید شیائومی ضمناً به یک حسگر اثر انگشت در پشت بدنه مجهز است و دیگر خصوصیات ظاهری آن نیز مشابه محصولات همین سازنده به نظر می رسد، از جمله دکمه های فیزیکی ناوربری در پایین نمایشگر و دکمه های کنترل صدا و پاور در کنار بدنه.

در پایان لازم به ذکر است که Redmi 3s در سه رنگ خاکستری، نقره ای و طلایی طراحی شده و عرضه ی آن از پس فردا با قیمت معادل 106 دلار برای مدل 2/16 گیگابایتی و 136 دلار برای مدل 3/32 گیگابایتی در کشور چین آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • hector_k2
    hector_k2 | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

    قیمتش خیلی مناسبه !!

  • MoHSeN
    MoHSeN | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

    خب اونوقت چه فرقی بین redmi 3 و redmi 3 pro و redmi 3s 32Gb است؟
    فقط نوع پردازنده بعد از این اختلاف زمان زیاد تو عرضه...
    کاش حداقل رزلوشن نمایشگرش رو ارتقاء میداد.

    • بابک
      بابک | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

      تو شرکت های چینی فقط هوآوی ?

    • -vahid-
      -vahid- | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

      فرقشون اینه که redmi 3 حسگر نداره

مطالب پیشنهادی