ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هدست واقعیت مجازی وان پلاس
تکنولوژی

کمپانی Zeiss از هدست واقعیت مجازی VR One Plus رونمایی کرد

کمپانی چینی وان پلاس (One Plus) با مشارکت شرکت آلمانی زایس (Zeiss) اقدام به تولید نسخه ای تازه از هدست واقعیت مجازی VR One با نام VR One Plus کرده است. این هدست جدید به طور کامل ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

کمپانی چینی وان پلاس (One Plus) با مشارکت شرکت آلمانی زایس (Zeiss) اقدام به تولید نسخه ای تازه از هدست واقعیت مجازی VR One با نام VR One Plus کرده است. این هدست جدید به طور کامل از پلتفرم Daydream گوگل پشتیبانی می کند.

نسخه اولیه VR One برای اولین بار در ژانویه امسال رونمایی شده بود. این هدست از لحاظ کارکرد شباهت زیادی به Google Cardboard و نسخه اولیه Gear VR سامسونگ داشت. هدست جدید VR One Plus نیز از همین ویژگی برخوردار است، به علاوه این که به طور کامل از پلتفرم واقعیت مجازی گوگل یعنی Daydream نیز پشتیبانی می کند. البته تغییرات نسخه جدید به این مورد محدود نمی شود و این محصول از لحاظ طراحی و برخی مشخصات سخت افزاری نیز با نسخه اصلی متفاوت شده تا به خوبی با استانداردهای پلتفرم واقعیت مجازی اهالی مانتین ویو همخوانی داشته باشد.

به لطف همکاری با شرکت با سابقه کارل زایس، حالا اسلات ورودی VR One Plus می تواند میزبان انواع مختلفی از اسمارت فون ها با سایز نمایشگر بین 4.7 تا 5.5 اینچ باشد. بند نگهدارنده این گجت نیز حالا قابلیت تعویض دارد و یک بالشتک از جنس فوم برای راحتی بیشتر به اطراف چشمی آن اضافه شده است.

نکته هیجان انگیز دیگر در مورد هدست جدید، امکان اتصال آن با پهپاد Inspire 1 کمپانی DJI است. این یعنی شما می توانید تصاویر واقعیت مجازی ثبت شده توسط این پهپاد را به صورت زنده در هدست مذکور تماشا کنید.

علاوه بر همه این ها، VR One Plus مجهز به فناوری room-scale (مشابه هدست HTC Vive) است. این قابلیت به لطف همکاری وان پلاس با شرکت Dacuda (فعال در زمینه اسکن سه بعدی پرتابل) ممکن شده است.

هدست Zeiss VR One Plus قرار است با قیمت 129 دلار در حدود ماه آگوست (مرداد ماه) روانه بازار شود.

Zeiss-VR-One-Plus_1 Zeiss-VR-One-Plus_3 Zeiss-VR-One-Plus_4 Zeiss-VR-One-Plus_5 Zeiss-VR-One-Plus_6

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی