ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

یوبیسافت از تاریخ انتشار For Honor پرده برداشت؛ تریلری از بخش داستانی بازی منتشر شد [تماشا کنید]

یکی از به یادماندنی ترین لحظه های کنفرانس E3 یوبیسافت در سال گذشته را می توان به نام تریلر رونمایی از بازی For Honor زد؛ عنوانی که به نظر می رسید روی نبردهای نزدیک و ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۳:۱۶

یکی از به یادماندنی ترین لحظه های کنفرانس E3 یوبیسافت در سال گذشته را می توان به نام تریلر رونمایی از بازی For Honor زد؛ عنوانی که به نظر می رسید روی نبردهای نزدیک و تاکتیکی تمرکز زیادی داشته باشد. با وجود این که نمایش های ابتدایی نوید اثری تماما آنلاین را می دادند، اما یوبیسافت بعدها در خبری خوشحال کننده اعلام کرد بازی از بخش تک نفره و داستانی هم پشتیبانی می کند.

امروز زمانی بود که بالاخره آن ها با انتشار تریلری از این بخش، اطلاعات جدیدتری از آن به انتشار رساندند. براساس اطلاعات به دست آمده، داستان بازی پیرامون شخصیتی با نام Apoleon چرخیده و بازیکن باید او را از شکست دهد. پس از تریلر سینماتیک، نوبت به گیم پلی بازی رسید تا بازیکن ها را به وجد بیاورد.

در تریلر دیدیم وایکینگ ها به قلعه ای از سامورایی ها حمله کرده و آنجا را به آتش می کشند. همانند گذشته، نسخه نمایشی بازی روی نبردهای تن به تن توجه ویژه های داشته و از دیدگاه جلوه های فنی هم در سطح بالایی بود. ولی نکته بسیار عجیبی که توانست چشم ما را بگیرد، شباهت عجیب این عنوان به عنوان ناموفق Ryse بود. همچنین به نظر می رسد نمایش گیم پلی پارسال نبردهای تاکتیکی تری داشت. 

در صورتی که ردپای سیستم مبارزات اساسینز کرید در دموی امسال غیر قابل انکار به نظر می رسد. البته با یک تریلر نمی توانیم راجع به عنوان نهایی نظر قطعی بدهیم. For Honor در چهاردهم فوریه سال آینده (25 بهمن) برای پلتفرم های پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی انتشار می یابد. برای اطلاعات بیشتر، در بازی سه نژاد سامورایی، وایکینگ و شوالیه وجود داشته و بازیکن می تواند بسته به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی