ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

الزام اپل در ایجاد ارتباط امن همه اپلیکیشن ها با اینترنت از ابتدای ۲۰۱۷

اپل در جلسات آموزشی WWDC که تا روز جمعه برگزاری آنها به طول خواهد انجامید، بیان نموده که از تاریخ یکم ژانویه ۲۰۱۷، همه اپلیکیشن ها باید ویژگی امنیتی «App Transport Security» را فعال کنند. ATS ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

اپل در جلسات آموزشی WWDC که تا روز جمعه برگزاری آنها به طول خواهد انجامید، بیان نموده که از تاریخ یکم ژانویه ۲۰۱۷، همه اپلیکیشن ها باید ویژگی امنیتی «App Transport Security» را فعال کنند.

ATS در iOS 9 رونمایی شد و اپلیکیشن ها را ملزم می کند تا در هنگام اتصال به اینترنت، از HTTPS به جای اتصال HTTP بهره گیرند. استفاده از این پروتکل باعث می شود تا ضریب هک شدن دستگاه و لو رفتن اطلاعاتی که کاربر در حال مشاهده آنهاست، تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کند.

در نگاه اول شاید تصور شود که چنین قابلیتی، صرفاً برای اپلیکیشن های مرتبط با خدمات بانکی آنلاین و همچنین اپ های پیام رسان ضروری به نظر می رسد. اما اپل اکنون اعلام می کند که از ابتدای سال ۲۰۱۷، تمام اپلیکیشن های اپ استور باید این ویژگی را پیدا کرده و از اتصال HTTPS بهره گیرند.

در حال حاضر، استفاده از ATS اختیاری است و در واقع با اتصال از نوع HTTP به وب، کاربران اطلاعات خود را به صورت غیر امن رد و بدل می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۷ خرداد ۱۳۹۵

    این باعث میشه که برنامه نویس مجبور به پرداخت هزینه های اضافی بابت خرید اشتراک امن برای دامنه ی خودش بشه. تازه توی ایران هم این کار گرون تموم میشه...

  • abbasalim
    abbasalim | ۲۶ خرداد ۱۳۹۵

    برنامه نویسی ios برای ما ایرانیا خیلی بد میشه. چون https تحریم هستیم

مطالب پیشنهادی