ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیزرهای تبلیغاتی تلفن هوشمند وان پلاس 3 [تماشا کنید]

تلفن هوشمند وان پلاس 3 سرانجام معرفی شد و همانطور که انتظار می رفت لیستی از بهترین امکانات را با برچسب قیمتی 400 دلار به همراه دارد که در واقع نصف بهای اعلام شده برای موبایل ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

تلفن هوشمند وان پلاس 3 سرانجام معرفی شد و همانطور که انتظار می رفت لیستی از بهترین امکانات را با برچسب قیمتی 400 دلار به همراه دارد که در واقع نصف بهای اعلام شده برای موبایل گلکسی اس 7 اج است.

با وجود این قیمت پایین اما، وان پلاس 3 به لحاظ امکانات چیزی از رقبای قدر خود کم ندارد و به عنوان مثال همان چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون 820 پرچمدار سامسونگ را در خود جای داده و با 50 درصد رم بیشتر نسبت به آن (یعنی 6 گیگابایت) عرضه شده است.

البته این اسمارت فون، فاقد امکانات نرم افزاری اغواکننده است با این همه، به خاطر بهره مندی از ویژگی هایی نظیر عملکرد عالی، نسخه به روز شده ای از اندروید، دوربین مطلوب و حتی برخورداری از تکنولوژی شارژ سریع Dash قادر است امور مد نظر شما را به بهترین شکل ممکن به انجام برساند.

شرکت چینی سازنده این محصول نیز برای آنکه امکانات و قابلیت هایش را بهتر به کاربران هدف خود معرفی نماید، دو تیزر تبلیغاتی برای آن ساخته که در ادامه توجه شما را به تماشای آنها جلب می کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمرضا طهرانی
    محمرضا طهرانی | ۲۶ خرداد ۱۳۹۵

    حیف که ایران نمیاد...

    • ali bni
      ali bni | ۲۷ خرداد ۱۳۹۵

      گوشی فوق العاده ای هست.با گوشی های قبلیش کار کردم واقعا با کیفیت و ریزبینی ساخته شدن.طولی نمیکشه که وان پلاس هم یه برند خاص میشه مثل آیفون
      فروشگاه اینترنتی بست فون هم برا سفارش گذاشتتش
      اینم لینکش :
      http://bestphones.ir/one-plus/72-one-plus-3-6gb.html

مطالب پیشنهادی