ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

زنجیره تامین قطعات از معرفی اپل واچ 2 همزمان با آیفون 7 و فروش موفق آن خبر داد

سایت Digitimes به نقل از منابع نزدیک به زنجیره تامین اپل اظهار داشته که این شرکت احتمالا خود را برای ارائه نسل دوم از اپل واچ در کنار آیفون 7 آماده می کند و هر ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

سایت Digitimes به نقل از منابع نزدیک به زنجیره تامین اپل اظهار داشته که این شرکت احتمالا خود را برای ارائه نسل دوم از اپل واچ در کنار آیفون 7 آماده می کند و هر دوی آنها را در ماه شهریور رونمایی خواهد نمود.

این منابع اعلام داشته اند: عرضه چیپ و قطعات مورد نیاز برای استفاده در نسل دوم اپل واچ از سه ماهه سوم امسال آغاز خواهد شد.

البته باید اشاره نماییم که چهارچوب زمانی مشخصی برای این منظور اعلام نشده است اما تولید قطعات در بازه زمانی جولای تا سپتامبر (تیر تا شهریور) با موعد مقرر برای رونمایی از ساعت هوشمند جدید و آیفون 7 همخوانی دارد. اگر آیفون بعدی همانطور که بسیاری پیش بینی کرده اند، تکرار نسخه های قبلی اش باشد، آنگاه معرفی یک ساعت هوشمند با امکانات و طراحی جدید شاید بتواند هیجان بیشتری به کنفرانس خبری غول فناوری آمریکایی بدهد.

همین گزارش همچنین حکایت از آن دارد که اپل احتمالا به دنبال بالا بردن فروش خود خواهد بود:

سفارشات اپل برای قطعات نسخه بعدی ساعت هوشمند آن بیشتر از میزان مورد انتظار بوده است. منابع خبری با استناد به حجم این سفارشات تخمین زده اند که بعد از معرفی دستگاه، ماهانه دو میلیون عدد از آن به فروش برود.

البته اپل هنوز هم آمار و ارقام مشخصی از فروش نسل نخست ساعت هوشمند خود مطرح نکرده، با این همه، با در نظر داشتن تخفیف 100 دلاری که این شرکت سال قبل برای گجت مورد بحث اعلام نمود، می توان اینطور استنباط کرد که فروش این محصول پایین تر از سطح انتطار بوده.

در مورد برآوردهای صورت گرفته از فروش این دستگاه هم اتفاق نظری وجود ندارد با این همه، KGI اعلام داشته که رقم احتمالی پایین تر 7.5 میلیون عدد است. اما تولید بالغ بر دو میلیون اپل واچ در ماه (که در بالا به آن اشاره شد) نشان می دهد که این شرکت انتظار دارد افزایش قابل توجهی در میزان محبوبیت نسل آتی ساعت هوشمندش رخ دهد.

البته بخشی از این تفکر مثبت از این حقیقت ریشه می گیرد که WatchOS 3 به میزان قابل توجهی بهبود یافته و مشکلاتی نظیر باز شدن کند اپلیکیشن ها در آن وجود نخواهد داشت. حال بهینه سازی های نرم افزاری یاد شده را در کنار سخت افزار تازه قرار دهید تا تایید نمایید که اپل واچ آتی به مراتب اغواکننده تر از نسخه اولیه اش خواهد بود.

اگر این گزارش صحت داشته باشد آنگاه صرفا اپل نیست که تفکری مثبت در این باره دارد: براساس پیش بینی دیگری که اخیرا در این باره مطرح شده، شرکت ساکن کوپرتینو می تواند تا سال 2020 میلادی 40 درصد از کل ساعت های فروخته شده در رده قیمتی بالاتر از 350 دلار را به خود اختصاص دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی