ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرمایه گذاری 70 میلیون دلاری توییتر در SoundCloud

کمپانی توییتر تایید نموده که به تازگی روی SoundCloud سرمایه گذاری کرده اما حاضر به ارائه هیچ جزییاتی در این باره نیست. با این حال، منابع وب سایت Recode خبر می دهند که میزان سرمایه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

کمپانی توییتر تایید نموده که به تازگی روی SoundCloud سرمایه گذاری کرده اما حاضر به ارائه هیچ جزییاتی در این باره نیست. با این حال، منابع وب سایت Recode خبر می دهند که میزان سرمایه گذاری این شبکه اجتماعی، رقمی برابر با 70 میلیون دلار بوده است. این حرکت در حالی صورت گرفته که دو سال پیش، توییتر قصد داشت سرویس پخش موسیقی ساندکلاد را خریداری کند اما در نهایت از این تصمیم خود برگشت.

مشخص نیست که سرمایه گذاری توییتر روی پلتفرم مورد اشاره، بخشی از یک همکاری استراتژیک به شمار می رود یا خیر، اما منطقی خواهد بود که اگر دو کمپانی، همکاری نزدیکی با یکدیگر داشته باشند. از یک سو، توییتر ممکن است به کمک ساندکلاد به دنبال افزایش نرخ رشد و بالا بردن مشارکت کاربران خود باشد و از سوی دیگر، ساندکلاد می تواند به کمک توییتر، مردم را به پرداخت حق اشتراک بابت سرویس پخش موسیقی Go ترغیب کند.

در هر صورت، این حرکت توییتر چندان غیرقابل پیش بینی نبود. ساندکلاد اولین شرکتی به شمار می رفت که از «کارت های صوتی» (Audio Cards) توییتر پشتیبانی کرد و در مجموع، طی سال های اخیر کمک زیادی به این شبکه اجتماعی کرده است، بنابراین به نفع خود توییتر خواهد بود که روی ساندکلاد سرمایه گذاری نموده و از آنها حمایت کند.

لازم به ذکر است هر دو کمپانی مورد اشاره، طی چند وقت اخیر با مشکلات زیادی مواجه بوده اند و نتوانسته اند آنطور که باید و شاید، انتظارات سرمایه گذاران و اهالی وال استریت را برآورده کنند، بنابراین چنین سیاستی می تواند به نفع هردوی آنها تمام شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی