ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیستم عامل iOS 10 از قابلیت استریم زنده بازی های موبایل برخوردار است

کمپانی اپل به تازگی اعلام نموده که قابلیتی جدید به نام «ReplayKit Live» در سیستم عامل iOS 10 قرار گرفته که امکان استریم زنده اپلیکیشن ها و بازی های موبایل را فراهم خواهد کرد. همانطور ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

کمپانی اپل به تازگی اعلام نموده که قابلیتی جدید به نام «ReplayKit Live» در سیستم عامل iOS 10 قرار گرفته که امکان استریم زنده اپلیکیشن ها و بازی های موبایل را فراهم خواهد کرد.

همانطور که احتمالاً حدس زده اید، به همراه قابلیت استریم بازی های ویدیویی، امکان صحبت روی ویدیوی در حال پخش و ارائه توضیحاتی درباره آن نیز میسّر شده است.

البته قابلیت های ReplayKit Live تنها به گیمینگ محدود نمی شود و می توان از آن در سایر اپلیکیشن ها نیز استفاده نمود. برای مثال معلمان و استادان می توانند با استفاده از آن، مفاهیم اپلیکیشن های آموزشی را به شاگردان خود یاد دهند یا حتی می توان از قابلیت مورد اشاره، برای کمک به برطرف سازی مشکلات فنی کاربران با اپلیکیشن یا دستگاهی خاص استفاده نمود.

replaykit-live-streaming-01 copy

با این همه، برای دسترسی به این ویژگی لازم است تا عرضه iOS 10 در فصل پاییز و نیز اپلیکیشن هایی که از ReplayKit Live پشتیبانی می کنند منتظر بمانید. لازم به اشاره است که MobCrush، یکی از اولین اپ های سازگار با این قابلیت خواهد بود.

در هر صورت، اضافه شدن امکان لایواستریم بازی ها، موضوعی مهم برای آن دسته از موبایل گیمرهایی به شمار می رود که می خواهند ویدیوی آخرین بازی های ویدیویی عرضه شده برای پلتفرم iOS را با دیگران به اشتراک بگذارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی