ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Ketchapp Basketball؛ لذت بسکتبال

کارتون گربه سگ را به خاطر دارید، استودیو «Ketchapp» و عنصر «سادگی» را می توان به آن ها تشبیه کرد؛ دو سر در یک بدن. نمی دانیم چه رازی است که این سازنده معروف مدت ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

کارتون گربه سگ را به خاطر دارید، استودیو «Ketchapp» و عنصر «سادگی» را می توان به آن ها تشبیه کرد؛ دو سر در یک بدن. نمی دانیم چه رازی است که این سازنده معروف مدت هاست عناوین خود را با مکانیزم های ساده گیم پلی خلق می کند: یک بار ساده سازی، دو بار ساده سازی، پنج بار ساده سازی! تا کی آن ها می خواهند از این فرمول تکراری استفاده نمایند؟

اگر به خاطر داشته باشید، در معرفی Risky Road گفتیم که دیگر ساده بودن آثار Ketchapp کلیشه ای شده و آن طراوت همیشگی را ندارد. خوشبختانه با تغییراتی که Ketchapp Basketball داشته، به نظر می رسد استودیو سازنده دوباره توانسته مسیر خود را پیدا کرده و جذابیت بیشتری را چاشنی عناوین خود کند.

البته اشتباه برداشت نکنید، همچنان سادگی از سر و روی Ketchapp Basketball می بارد و مکانیزم اصلی گیم پلی بازی هم بدین صورت است که باید توپ را به درون تور انداخته و با پیشروی بیشتر رکورد بزنید. ولی اصلی ترین المان جذابیت این عنوان به حضور چهار حالت گوناگون با نام های Endless ،Time Chalenge ،Bounce و Multi Hoops بر می گردد.

Ketchapp-Basketball

برای این که بهتر بتوانید گستردگی موجود در بازی را درک کنید، باید بگوییم در Bounce بازیکن باید با پرتاب توپ به دیواره ها، آن ها را به تور بیندازد. Multi Hoops هم کاربر را در فضایی قرار می دهد که در آن چندین تور به صورت داینامیک حرکت می کنند. Endless و Time Chalenge تقریبا مشابه یکدیگر بوده و تنها تفاوت آن ها محدودیت زمانی موجود بخش Time Chalenge است.

همین ویژگی به ظاهر ساده توانسته تا جذابیت این عنوان را افزایش دهد. چون بازیکن می تواند بسته به سلیقه خود یکی از بخش ها انتخاب کند. همچنین دقت بسیار بالا در پرتاب ها باعث شده تا عنصر شانس در بازی به حداقل رسیده و همه چیز در گرو توانایی های خود شخص باشد.

از دیدگاه گرافیکی، شاید در ابتدا فکر کنید رنگ بندی ها بسیار مینیمالیست و محدود به نظر برسند، اما با کمی دقت می توانید متوجه شوید که همین نبود پیچیدگی در طراحی محیط خود جذابیت بازی را افزایش داده است. برای سخن پایانی باید بگوییم کچاپ دوباره توانسته طعم دلنشین خود را به دست بیاورد. اکنون با اطمینان می توانیم تجربه Ketchapp Basketball را توصیه کنیم؛ عنوانی که می تواند با عناصر اعتیاد آور خود ساعت ها بازیکن ها را سرگرم کند.

Ketchapp Basketball

Ketchapp Basketball

سازنده: Ketchapp قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 31.2 / 19 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی