ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Jide از تبلت Remix Pro و چند دستگاه Remix دیگر رونمایی کرد

اندکی بیشتر از یک سال از زمانی می گذرد که کمپانی Jide، از اولین تبلت خود در وب سایت کیک استارتر رونمایی کرد که از لحاظ ظاهری، تفاوت چندانی با سرفس های مایکروسافت نداشت و ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

اندکی بیشتر از یک سال از زمانی می گذرد که کمپانی Jide، از اولین تبلت خود در وب سایت کیک استارتر رونمایی کرد که از لحاظ ظاهری، تفاوت چندانی با سرفس های مایکروسافت نداشت و از منظر سخت افزاری هم آنقدرها جالب توجه نبود. با این حال تبلت های Jide نه به خاطر ظاهر خود شهرت دارند و نه به خاطر سخت افزارشان، بلکه این پلتفرم Remix OS است که آنها را با دیگر دیوایس ها متفاوت می سازد؛ پلتفرمی که اجازه می دهد اندروید گوگل را همانند دیگر سیستم عامل های دسکتاپ مانند تجربه نماییم.

حالا بعد از کمپین موفقیت آمیز Remix Mini PC، کمپانی Jide یکبار دیگر از تبلتی «2 در 1» و جدید به نام Remix Pro رونمایی کرده که همان فرمول دستگاه های قبلی را دنبال می کند اما این بار، به سخت افزاری بهتر نیز مجهز شده است. Remix Pro این بار بیشتر به آیپد پرو شباهت دارد تا سرفس های اهالی ردموند، ضمناً در پشت بدنه دستگاه، پوششی قرار گرفته که می توان از آن به عنوان پایه دیوایس نیز استفاده کرد.

Pro-Flat

ناگفته نماند که Remix Pro را بیشتر می توان دستگاهی در رده دیوایس های قدرتمند میان رده دسته بندی کرد که به اسنپدراگون 652 کوالکام به همراه سه گیگابایت حافظه رم مجهز شده است. متاسفانه تبلت مورد بحث تنها 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد اما امکان ارتقای آن تا 256 گیگابایت به کمک حافظه های میکرو SD فراهم گشته. لازم است خاطر نشان کنیم باتری دستگاه، 9000 میلی آمپر ساعتی بوده و از تکنولوژی «شارژ سریع» کوالکام پشتیبانی می کند.

باید افزود که این تبلت 12 اینچی، با رزولوشن 2160x1400 پیکسل خود وضوح به مراتب بیشتری را نسبت به Remix Ultratablet در مقابل دیدگان مخاطب قرار می دهد. برای قیاس می بایست یادآور شویم که سرفس پرو 3 مایکروسافت هم دقیقا چنین اندازه و رزولوشنی دارد.

Pro-Keyboard-Side-2-999x720

در بحث نرم افزار، Remix Pro اولین دیوایسی به شمار می رود که از ورژن 3 سیستم عامل Remix پشتیبانی می کند که براساس اندروید 6.0 مارشملو توسعه داده شده است. Remix Pro شاید اولین دستگاهی باشد که از ورژن جدید Remix OS پشتیبانی می کند اما مطمئناً تنها دستگاه سازگار با آن به شمار نمی رود و Jide از چند دستگاه دیگر نیز با این سیستم عامل رونمایی کرده است.

گذشته از Remix Pro، کمپانی Jide از نسخه جدید Remix Mini نیز پرده برداشته که حالا Remix OS PC Box نامیده می شود. Remix OS PC Box که در اصل یک سیستم all-in-one محسوب می شود از یک پردازنده 1.5 گیگاهرتزی و 64 بیتی Rockchip 3368 استفاده می کند و گزینه های مختلفی شامل 1 یا 2 گیگابایت حافظه رم و 6 یا 16 گیگابایت حافظه داخلی را در اختیار خریداران قرار می دهد. این دستگاه هم هنگام عرضه از Remix OS 3 پشتیبانی خواهد کرد هرچند که Jide به صورت رسمی آن را به دست مشتریان نمی رساند و کمپانی های دیگر با خرید تکنولوژی و حق امتیاز از شرکت یاد شده، دستگاه ها را تحت برند خود خواهند فروخت.

AOC_AIO_front_1-960x720

با وجود اینکه Remix OS PC Box به صورت مستقیم به دست مشتریان نمی رسد، Jide کامپیوترهایی که قرار است به عموم فروخته شوند را نیز از یاد نبرده. دستگاه 24 اینچی AOC All-in-One Remix OS PC که حالا AOC Mars All-in-One PC نام گرفته، برای اولین بار در ماه گذشته معرفی شد و اخیراً به صورت رسمی از آن رونمایی شده است.

این دستگاه در سه اندازه 22، 24 و 32 اینچ به دست مخاطبان می رسد اما همه آنها مشخصاتی یکسان دارند که شامل پردازنده Amlogic ARM، دو گیگابایت حافظه رم، رزولوشن Full HD و 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۸ خرداد ۱۳۹۵

    داخل همین مانیتور آخری دو تا اپلیکیشین کنار هم هستن که فقط روی حالت عمودی اجرا میشن. اینستاگرام و کلش رویال... اینا روی دسکتاپ چطوری اجرا میشن؟؟ مگر اینکه اصلا فول اسکرین اجرا نشن...

    • Nima
      Nima | ۲۸ خرداد ۱۳۹۵

      چرا فول اسکرین هم اجرا میشه .
      من امتحان کردم فقط یکم تصویر پهن میشه . حتی میتونی اندازه پنجره های کلش رویالو یا هر برنامه دیگه ای رو هرجور که خواستی تغییر بدی ، درست مثل ویندوز .?

مطالب پیشنهادی