ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی LeEco طی سال جاری میلادی موبایلی با ۸ گیگابایت حافظه رم تولید خواهد کرد [شایعه]

LeEco که قبلاً با نام LeTV شناخته می شد، یک کمپانی چینی بسیار بزرگ و توانمند در عرصه ی تکنولوژی به حساب می آید که در میهن خود محصولات الکترونیکی متنوعی را تولید و عرضه ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

LeEco که قبلاً با نام LeTV شناخته می شد، یک کمپانی چینی بسیار بزرگ و توانمند در عرصه ی تکنولوژی به حساب می آید که در میهن خود محصولات الکترونیکی متنوعی را تولید و عرضه می نماید. اگر این روزها اخبار را با دقت دنبال کرده باشید، حتماً به خاطر دارید که برند مورد بحث چندی پیش اولین اسمارت فون های اندرویدی را معرفی کرد که رسماً فاقد درگاه ۳.۵ میلیمتری هدفون بودند؛ موبایل هایی که عناوین Le 2 Pro و Le Max 2 را یدک می کشیدند.

ضمناً بد نیست یادآور شویم که Le Max 2 از نظر سخت افزاری هم دستگاهی بسیار توانمند بود و قدرت خودش را از چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ در کنار ۶ گیگابایت حافظه ی رم می گرفت. ۶ گیگابایت حافظه ی رم برای تلفن های هوشمند بی شک مقدار زیادی محسوب می شود و حتی به باور عده ای کمتر کسی به این میزان از حافظه ی مذکور در موبایل خود نیاز خواهد داشت.

اما در این بین حالا شایعه ای جدید، عجیب و هیجان انگیز به گوش می رسد و آن شایعه چیزی نیست جز اینکه LeEco توسعه ی نسخه ای مشابه از Le Max 2 را در دستور کار دارد که به چیپست اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام (این چیپست هنوز معرفی نشده است) و هشت گیگابایت حافظه ی رم مجهز خواهد بود. برخی از منابع گمانه زنی می کنند که دستگاه مورد اشاره احتمالاً با نام Le Max 2 Pro به بازار خواهد آمد.

ناگفته نماند در صورت ارائه ی چنین موبایلی به بازار، رسماً وارد زمانه ای خواهیم شد که موبایل برخی از افراد از کامپیوترهای دسکتاپ و لپ تاپ آنها حافظه ی رم بیشتری خواهد داشت. آیا واقعاً کاربران به اسمارت فونی با ۸ گیگابایت حافظه ی رم احتیاج خواهند داشت یا خیر؟ این پرسشی است که دیر یا زود از پاسخ آن آگاه خواهیم شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ب.ز
    ب.ز | ۲۷ خرداد ۱۳۹۵

    این چینی ها هم گند زدن به بازار... ??

  • pouya
    pouya | ۲۷ خرداد ۱۳۹۵

    آخه کدوم گوشی 8 گیگ رم میخواد؟ تو همون پی سی هم حجم رم فاکتور اصلی نیست، سرعت رم و زمان تاخیرش مهمه، 8 گیگ رم :|

  • Mustafa
    Mustafa | ۲۷ خرداد ۱۳۹۵

    این کلاه بردار ها دیگه واقعا دارن مسخرش رو در میارن .این ها همه تبلیغات و مفت نمیرزه.دقیقا مثل چند سال پیش که دعوا سر مگاپیکسل بود.بعد که دستشون رو شد و ملت فهمیدن چه کلایی داره سرشون میره،اینا زدن تو کار رم و الباقی سخت افزار.???
    یکی نیست بگه عوض کلاه گذاشتن سر مردم برین یه محصولی بزنید ارزش خرید داشته باشه.?
    نوکیا یادت بخیر......??

    • shervin
      shervin | ۲۷ خرداد ۱۳۹۵

      با حرفات کاملا موافقم این اعداد همش بازیه فقط اون جمله آخرت خیلی مسخره بود آخه نوکیا کی یه گوشی خوب و استاندارد و درست حسابی زده؟؟؟همون بهتر ک ورشکست شد

مطالب پیشنهادی