ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

از حالا می توانید استریم های زنده پریسکوپ را مستقیما از اپ توئیتر آغاز کنید

اگر به خاطر داشته باشید مدتی پیش توئیتر اعلام کرد که در آینده ای نزدیک، همه کاربران می توانند مستقیما از حساب کاربری شان در این شبکه اجتماعی به آغاز یک استریم زنده از طریق اپلیکیشن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

اگر به خاطر داشته باشید مدتی پیش توئیتر اعلام کرد که در آینده ای نزدیک، همه کاربران می توانند مستقیما از حساب کاربری شان در این شبکه اجتماعی به آغاز یک استریم زنده از طریق اپلیکیشن پریسکوپ اقدام کنند. قابلیت مذکور که تا کنون در فاز بتا به سر می برد، امروز بالاخره در اختیار کلیه کاربران شبکه اجتماعی توئیتر از سراسر دنیا قرار گرفت.

با استفاده از این قابلیت دیگر لازم نیست که برای شروع استریم زنده میان دو اپلیکیشن توئیتر و پریسکوپ سوئیچ کنید. وقتی که در اپلیکیشن های iOS و اندروید توئیتر پنجره نوشتن توئیت را باز می کنید، در قسمت انتخاب فایل های مالتی مدیا حالا گزینه ای تحت عنوان Live را می بینید که با اشاره روی آن، پریسکوپ به سرعت باز شده و استریم زنده را بدون هیچ وقفه ای آغاز خواهد کرد.

ClA8zqyVYAA3gEW

البته برای این کار باید از قبل پریسکوپ را روی موبایل تان نصب کرده باشید، در غیر این پس از فشردن دکمه لایو، توئیتر دانلود آن از پلی استور را به شما پیشنهاد می کند. به نظر می رسد که هدف توئیتر از ارائه قابلیت مذکور، این بوده که سرویس پریسکوپ خود را در معرض دید افراد بیشتری قرار داده تا بتواند از این طریق دایره طرفداران سرویس مورد بحث را گسترده تر از همیشه نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی