ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مبارزه به سبک استاد کای؛ معرفی بازی Fatal Fighting

اشتباه نکنید؛ کونگ فو یک ورزش و یا یکی از شاخه های رزمی نیست، بلکه به معنای تخصص یافتن و کسب مهارت در یک ورزش مبارزه ای است. از شاخص ترین مهارت های کونگ فو می توان به ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

اشتباه نکنید؛ کونگ فو یک ورزش و یا یکی از شاخه های رزمی نیست، بلکه به معنای تخصص یافتن و کسب مهارت در یک ورزش مبارزه ای است. از شاخص ترین مهارت های کونگ فو می توان به شکل مدرن آن یعنی ووشو اشاره کرد. اما اینجا نیستیم تا کلمه کونگ فو را ریشه یابی کنیم.

فاتال فایتینگ یا همان مبارزات مرگبار، جدیدترین ساخته ی فایتینگ گیمز در سبک بازی های مبارزه ای است که در آن مبارزاتی تلفیقی از ووشو و بوکس را تجربه می کنید. داستان از آنجا آغاز می شود که قهرمان بازی «استاد کای»، تصمیم می گیرد تا به تمرینات رزمی سنگینش در ارتفاعات کوهستان پایان داده و به طرف روستای محل زندگی اش حرکت کند.

unnamedی

اما کای به محض ورود به روستا، با صحنه دردناکی مواجه می شود. در نبود او، نیروهای بیگانه به روستا و خانه اش یورش برده، خون ها ریخته و این منطقه را به اشغال خود در آورده اند. حالا جان و مال مردم بازمانده در دستان استاد کای است؛ فقط اوست که می تواند با تکیه بر مهارت های فوق العاده رزمی اش، مردم را از این وضعیت فلاکت بار نجات دهد.

اگر از بازی های پیچیده خسته شده اید، و یک بازی با کنترل ساده و در عین حال گیم پلی جذاب می خواهید، پس بدون شک بهترین پیشنهاد ما به شما فاتال فایتینگ است. برای ورود به دنیای بی رحم Fatal Fighting، می توانید کارتان را با دو مبارز شروع کنید: استاد کای و دختر جنگجوی بی باکی به اسم فی لینگ.

پس از انتخاب، حالا باید با تکیه بر مهارت های رزمی کاراکترتان نیروهای بیگانه و یا همان نینجاهایی که به سمت شما یورش می برند را قلع و قمع کنید. کنترل ضربات و کمبوها در بازی بسیار آسان است، کافیست برای زدن ضربه های ترکیبی گوشه های صفحه را در زمان مناسب لمس کنید تا بتوانید حرکات پیچیده ی کنگ فو را به اجرا بگذارید.

unnamed

البته بازی به آن سادگی ها که فکرش را می کنید نیست. در طول آن با سطوح مختلفی از دشمنان مواجه هستید: بعضی ها به راحتی از سر راه برداشته می شوند، عده ای دیگر ضربات بیشتری برای از پا درآمدن لازم دارند و جان سخت ترین شان با پرش های پی در پی گیج تان می کنند تا برای شکست دادن شان حسابی به زحمت بیفتید. به این موارد باس فایت های سخت و دشوار را هم اضافه کنید تا بدانید که در Fatal Fighting کار ساده ای پیش رو نخواهید داشت.

در Fatal Fighting مجموعا با بیش از 50 مرحله ی جذاب و چالش برانگیز روبرو هستید. به غیر از این، بعد از کشتن اولین باس بازی بخش جدیدی به نام آرنا برای تان باز می شود که در آن می توانید در یک دوره ی بی پایان به سلاخی کردن نینجاهای دشمن بپردازید. Fatal Fighting، این بازی مبارزه ای جذاب را می توانید به رایگان در پلتفرم های iOS و اندروید تجربه کنید.

Fatal Fighting

Fatal Fighting

سازنده: Fighting Games قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 137 / 73 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی