ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مرور صفحات وب در موبایل
تکنولوژی

امکان مسدودسازی تبلیغات به تمام نسخه های اپرا مینی اضافه شد

بر اساس آمار ارائه شده توسط PageFair، آمار کسانی که از ابزارهای مسدود کننده تبلیغات در مرورگرهای موبایلی بهره می برند در سال گذشته تا ۹۰ درصد افزایش یافته است. حالا تعداد این افراد نسبت به کاربران ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

بر اساس آمار ارائه شده توسط PageFair، آمار کسانی که از ابزارهای مسدود کننده تبلیغات در مرورگرهای موبایلی بهره می برند در سال گذشته تا ۹۰ درصد افزایش یافته است. حالا تعداد این افراد نسبت به کاربران رایانه های رومیزی دو برابر بیشتر است. در همین راستا اپرا (Opera) اعلام کرد که ابزار مسدود سازی تبلیغات حالا در تمام نسخه های موبایل مرورگر اپرا مینی در دسترس است.

البته نسخه اندرویدی Opera Mini قبلتر از چنین قابلیتی برخوردار بود، اما حالا این مرورگر در پلتفرم iOS و ویندوز موبایل نیز از امکان مسدود کردن تبلیغات بهره مند شده است.

بر طریق ادعای اپرا، سرعت باز کردن صفحات در نسخه اندرویدی Opera Mini حدود ۱۴ درصد سریع تر از مرورگر کروم و ۷۹ درصد سریع تر از مرورگر Adblock است. به لطف قابلیت فشرده سازی اطلاعات، مرورگر اپرا برای باز کردن هر صفحه از وب ۲۲۹ کیلوبایت دانلود می کند، در حالی که این رقم برای کروم ۴۲۲ و برای مرورگر Adblock برابر با ۷۸۴ کیلوبایت است.

برای استفاده از قابلیت مسدود سازی تبلیغات در مرورگر Opera Mini کافیست تا روی حرف "O" در منوی مرورگر تب کرده، به بخش Settings و زیرشاخه data savings رفته و گزینه "Block ads" را فعال نمایید. این مسیر در نسخه سایر پلتفرم ها نیز صدق می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza shirinnejad
    Reza shirinnejad | ۲۸ خرداد ۱۳۹۵

    چه فایده!
    فردا هرسایتی رو باز کنی نوشته :شما از افزونه مسدود کننده تبلیغات استفاده کرده اید.آن را غیرفعال کنید!

مطالب پیشنهادی