ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت Asus Zenpad Z8 از سوی Verizon معرفی شد

کمپانی ارائه دهنده خدمات مخابراتی آمریکایی Verizon چند ساعت پیش از ارائه تبلت اندرویدی Asus Zenpad Z8 خبر داد. با توجه به فروش ضعیف و افت محسوس محبوبیت تبلت ها، ارائه محصولات این چنینی رو ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۵۹

کمپانی ارائه دهنده خدمات مخابراتی آمریکایی Verizon چند ساعت پیش از ارائه تبلت اندرویدی Asus Zenpad Z8 خبر داد. با توجه به فروش ضعیف و افت محسوس محبوبیت تبلت ها، ارائه محصولات این چنینی رو به کاهش رفته است اما این محصول می تواند به عنوان یک تبلت میان رده و خوش قیمت، جایگاه خودش را بیابد.

Zenpad Z8 نمایشگر IPS با ابعاد 7.9 اینچی و رزولوشن 2048 در 1536 دارد و در هر اینچ از آن 324 پیکسل قرار دارد. میزان روشنایی نمایشگر آن را برای مصارف چند رسانه ای مناسب ساخته است. قابلیت دیگری که آن را برای چنین استفاده ای مناسب می سازد، استفاده از اسپیکرهای استریو جلویی با پشتیبانی از DTS-HD است.

Verizon-Asus-Zenpad-Z8-3

ایسوس ترجیح داده تا از کوالکام اسنپدراگون 650، چیپستی مجهز به جی پی یو آدرنو 520 و پردازنده ای 6 هسته ای بهره ببرد. این چیپ مجتمع در کنار 2 گیگابایت رم، به اندازه ای قدرت در اختیار کاربر قرار می دهد تا سیستم عامل و رابط کاربری را به نرمی اجرا کرده و در نمایش ویدیوها بدون وقفه عمل کند.

Asus Zenpad Z8 به حافظه داخلی 16 گیگابایتی مجهز شده اما اگر می خواهید به ظرفیت آن بیافزایید، درگاه کارت میکرو اس دی در اختیار شماست. دوربین 2 مگاپیکسلی، درگاه USB Type-C، اتصالات LTE و باتری با دوام 13 ساعته، از دیگر مشخصات دستگاه هستند.

این دستگاه با قیمت 250 دلار و در تاریخ 23 ژوئن عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی