ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن همراه جدیدی از ZTE تاییدیه TENAA را دریافت کرد

کمپانی ZTE تا به اینجای کار از محصولات متنوع و جذابی رونمایی کرده که از جمله آن ها می توان به Nubia Z11 Mini و Nubia Z11 Max اشاره کرد. این دو دستگاه، ادامه دهنده ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

کمپانی ZTE تا به اینجای کار از محصولات متنوع و جذابی رونمایی کرده که از جمله آن ها می توان به Nubia Z11 Mini و Nubia Z11 Max اشاره کرد. این دو دستگاه، ادامه دهنده مستقیم راه Nubia Z9 Mini بودند و جالب است که این کمپانی هنوز Nubia Z11 عادی را معرفی نکرده.

به هر حال، ZTE قرار است تا یکی-دو هفته دیگر دستگاه جدیدی را معرفی کند و پیش از معرفی، حالا تصاویری توسط سازمان تنظیم مقررات چین، TENAA منتشر شده که می توانند پایان دهنده شایعات باشند.

از مشخصات سخت افزاری دستگاه می توان به ظرفیت باتری 4900 میلی آمپری، نمایشگر تمام اچ دی 5.5 اینچی، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. پردازنده Helio P10 آن 8 هسته ای و 64 بیتی است که توسط شرکت مدیاتک طراحی و تولید شده.

Nubia-NX541J-TENAA_4

دوربین های 13 و 8 مگاپیکسلی نیز به ترتیب در قسمت پشتی و جلویی دستگاه قرار گرفته اند. با توجه به سخت افزار، گفته شده که این دستگاه با اندروید 5.1 عرضه می شود و به نسخه های بعدی به روز رسانی خواهد شد.

دستگاه مذکور که شماره مدل آن NX541J است، به سنسور اثر انگشت مجز بوده و فعلا فقط در یک رنگ نقره ای-سفید عرضه خواهد شد. قیمت و تاریخ عرضه آن هنوز مشخص نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی