ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی ممکن است پنل OLED منعطف در تلفن بعدی خود به کار گیرد

ال جی و سامسونگ، دو کمپانی کره ای خوش نامی هستند که علاوه بر تولید بهترین تلفن های همراه اندرویدی، تولیدکننده نمایشگرهای فوق العاده ای هم هستند که مورد استفاده شرکت های بی شماری قرار ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

ال جی و سامسونگ، دو کمپانی کره ای خوش نامی هستند که علاوه بر تولید بهترین تلفن های همراه اندرویدی، تولیدکننده نمایشگرهای فوق العاده ای هم هستند که مورد استفاده شرکت های بی شماری قرار می گیرد. در حالی که سامسونگ بازار نمایشگرهای بزرگ AMOLED را قبضه کرده، گویا ال جی قصد دارد تامین کننده نمایشگرهای کوچک OLED باشد.

HP همین حالا لپ تاپ HP Spectre x360 را با نمایشگر AMOLED سامسونگ عرضه کرده اما هنوز ال جی به طور گسترده رقابت در زمینه نمایشگرها را آغاز نکرده است. اما تا انتهای سال جاری میلادی، ال جی نه تنها استفاده از پنل های OLED روی تلفن های همراه خود را آغاز خواهد کرد، بلکه دو مشتری چینی بزرگ هم خواهد داشت.

گزارش شده که دو شرکت شیائومی و هوآوی قصد دارند از فناوری پیشرفته ال جی بهره بگیرند. Google Nexus 6P که توسط هوآوی ساخته شده بود، از پنل Quad HD AMOLED بهره می برد و یکی از تلفن های آتی این شرکت بنا به ادعای ال جی قرار است نمایشگری منعطف داشته باشد.

با در نظر گرفتن اینکه هوآوی و شیائومی بزرگ ترین فروشندگان تلفن های همراه در چین هستند، ال جی بدون شک موقعیتی عالی در کسب درآمد از طریق فروش پنل های OLED به دست آورده است.

با این وجود، جالب است بدانیم که شیائومی چه در دستور کار دارد و روی چه تلفنی می خواهد نمایشگر خمیده به کار گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی