ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آمارهای فروش سری Redmi شیائومی
تکنولوژی

مدیرعامل شیائومی: تاکنون ۱۰۰ میلیون موبایل Redmi به فروش رفته است

نخستین موبایل از سری Redmi کمپانی شیائومی در سال ۲۰۱۳ معرفی شد و طبق ادعای مدیر عامل این شرکت، لی ژون (Lei Jun) در طی این مدت بیش از ۱۱۰ میلیون دستگاه با این برند به فروش ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

نخستین موبایل از سری Redmi کمپانی شیائومی در سال ۲۰۱۳ معرفی شد و طبق ادعای مدیر عامل این شرکت، لی ژون (Lei Jun) در طی این مدت بیش از ۱۱۰ میلیون دستگاه با این برند به فروش رسیده است.

موبایل های سری Redmi از اقتصادی ترین محصولات شیائومی به حساب می آیند. همین قیمت های ارزان در کنار تنوع بالا سبب شده که موبایل های سری Redmi پرفروش تلفن های هوشمند این کمپانی نیز باشند. شیائومی فقط تا این موقع از سال میلادی چهار مدل مختلف شامل Redmi 3 ،Note 3 ،Redmi 3 Pro و Redmi 3s را روانه بازار کرده و هیچ بعید نیست که تا قبل از کریسمس یکی-دو Redmi تازه دیگر در آستین داشته باشد.

فروش ۱۱۰ میلیون دستگاه در طی کمتر از سه سال بدون شک آماری موفقیت آمیز برای این شرکت چینی به حساب می آید. اگر مدل Pro این سری را در نظر نگیریم، در این مدت بیش از ۹ مدل مختلف از موبایل های Redmi روانه بازار شده است.

راز این موفقیت علاوه بر قیمت ارزان که در بالا به آن اشاره شد، مشخصات سخت افزاری قابل قبول و در مواردی حتی رده بالای این محصولات است. به عنوان مثال Redmi 3s در عوض پرداخت مبلغی کمتر از ۱۳۶ دلار (البته در کشور چین) مجموعه ای سخت افزاری شامل نمایشگر ۵ اینچی، ۲ یا ۳ گیگابایت رم، ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، چیپ مجتمع اسنپدراگون ۴۳۰، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در بدنه ای فلزی به همراه حسگر اثر انگشت در اختیار شما قرار می دهد.

به نظر می رسد فرمول موفق شیائومی به این زودی ها کارایی خود را از دست نمی دهد، گرچه الگوبرداری از آن، به خصوص برای رقبای هموطن، به هیچ وجه دشوار نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی