ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

یوبیسافت: نینتندو با NX طرفداران از دست رفته Wii را پس می گیرد

نسل هفتم سه کنسول خانگی داشت، اما تمامی حواشی و رقابت ها پیرامون اکس باکس 360 و پلی استیشن 3 می چرخید. چون نینتندو با Wii توانسته بود اختلاف بسیار عجیبی با کنسول های دیگر ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۴

نسل هفتم سه کنسول خانگی داشت، اما تمامی حواشی و رقابت ها پیرامون اکس باکس 360 و پلی استیشن 3 می چرخید. چون نینتندو با Wii توانسته بود اختلاف بسیار عجیبی با کنسول های دیگر پیدا کرده و به فروش نجومی خود ادامه دهد. متاسفانه نسل هشتم این اتفاق تکرار نشد و دیگر مطمئنیم که حتی رسیدن به این موفقیت هم برای Wii U رویا خواهد بود.

با این وجود، به نظر می رسد ژاپنی ها از اشتباهات خود درس گرفته و سعی دارند با NX [کنسول نسل بعدی نینتندو] دوباره به دوران شکوه باز گردند. Alain Corre، ریاست بخش اروپا، آفریقا و آسیا یوبیسافت، در مصاحبه ای با وب سایت MCV گفت که نینتندو با کنسول بعدی خود می تواند طرفدارانی که از دست داده را دوباره جذب کند. او در این رابطه اذعان داشت:

ما سال هاست که افتخار همکاری با این کمپانی را داریم و بر این باوریم آن ها با NX می توانند طرفداران از دسته رفته Wii را دوباره پس بگیرند. نینتندو برند فوق العاده ای هست و روی کیفیت هم تمرکز ویژه ای دارد.

دیروز هم رجی فیلمز امی، ریاست بخش آمریکای نینتندو، در مصاحبه ای با Bloomberg West گفت که این شرکت به سخت افزار کنسول ها اهمیت زیادی نداده و بیشتر تمرکز خود را روی محتوا می گذارد: «راستس را بخواهید، برای ما، سخت افزار در جایگاه اول قرار ندارد. نینتندو شرکتی هست که به محتوا اهمیت بیشتری می دهد. ما می خواهیم سرگرمی هایی را پدید بیاوریم که لبخند را روی لب مردم بنشاند.»

برای اطلاعات بیشتر، یوبیسافت در جریان کنفرانس خود از انتشار Just Dance 2017 برای NX پرده برداشت. هنوز اطلاعات زیادی از کنسول نسل بعدی نینتندو در دسترس نبوده و این شرکت ابراز امیدواری کرده تا در پاییز امسال بازیکن ها  بتوانند منتظر اخبار بیشتری از آن باشند. بد نیست بدانید کنسول Wii در حالی توانسته بیش از 100 میلیون دستگاه بفروشد، که چند ماه پیش نینتندو از فروش 14 میلیونی Wii U پرده برداشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی