ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با گذشت چند ماه از راهیابی آیفون SE به بازار، هنوز تقاضا برای آن از عرضه بیشتر است

به نظر می رسد اپل، پس از آنکه موفق نشد با آیفون 5c خود در سال ۲۰۱۳ تأثیر چندانی بر بازار بگذارد، با آیفون SE به موفقیت قابل توجهی دست یافته است. تقریباً پس از ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

به نظر می رسد اپل، پس از آنکه موفق نشد با آیفون 5c خود در سال ۲۰۱۳ تأثیر چندانی بر بازار بگذارد، با آیفون SE به موفقیت قابل توجهی دست یافته است. تقریباً پس از گذشت سه ماه از آغاز فروش این مدل آیفون، فروشگاه های عرضه کننده ی این محصول هنوز برای هماهنگ کردن خود با تقاضای بازار مشکل دارند.

به نقل از اپل اینسایدر، فروشگاه های اپل برای عرضه ی آیفون SE از صف انتظاری دو هفته ای خبر می دهند. تقاضای زیاد برای محصولات اپل چیز جدیدی نیست، اما اینکه این شرکت نتوانسته برای برطرف کردن تقاضای موجود در بازار به اندازه ی کافی آیفون SE تولید کند به نوعی تجعب آور است.

بلافاصله پس از عرضه ی آیفون SE، گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه اپل قصد دارد به خاطر افزایش چشمگیر تقاضا، تولید آیفون SE خود را در سه ماهه ی مذکور به ۵ میلیون دستگاه برساند. حتی با در نظر گرفتن این حقیقت که تأخیر در رسیدن محصول به دست مشتری هنوز عادی تلقی می شود، به نظر می رسد یا گزارش مذکور اشتباه بوده و یا تقاضا برای آیفون SE از آن زمان تا کنون باز هم رشد داشته است.

تیم کوک در جریان نشست خبری گزارش مالی سه ماهه ی این شرکت در ماه آپریل گفت: «ما از واکنش مردم به آیفون SE بسیار شگفت زده شدیم. کاملاً واضح است تقاضایی که برای این محصول وجود دارد بسیار فراتر از آن چیزی است که ما تصورش را می کردیم. به همین دلیل است که با این محدودیتی که می بینید مواجه شده ایم».

چه گزارش مذکور اشتباه بوده باشد و چه تقاضا برای آن بیشتر شده باشد، اپل تنها می تواند از اتفاقی که افتاده خوشحال باشد. ایده آل این بود که این شرکت به تقاضای مشتریان خود پاسخ دهد. اما اگر علت تأخیر های به وجود آمده، به جای مشکلی در زنجیره ی تأمین، واقعاً از بالا رفتن تقاضا برای آیفون SE بوده باشد، اپل باید بسیار از بروز این مسأله خرسند باشد؛ به ویژه پس از تجربه ی اولین افت در رشد فروش سه ماهه ی آیفون از سال ۲۰۰۷ تا کنون.

bgr
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Hamed_P_Azad
    Hamed_P_Azad | ۳۰ خرداد ۱۳۹۵

    واقعاً سایز ایده آل موبایل همین 4 اینچه و تعجبی نداره که استقبال ازش انقدر بالا باشه.

  • amazon
    amazon | ۳۰ خرداد ۱۳۹۵

    انداز و سرعت مناسبی داره. بیش از پیش داره مشخص میشه که برای صفحات ۵ اینچ و بالاتر باید به سمت صفحات نمایش تاشو رفت.

  • Ley
    Ley | ۳۰ خرداد ۱۳۹۵

    دوستان اگه کسی میدونه فونت متون مقالات وبسایت دیجیاتو چیه ممنون میشم بگه :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی