ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با فناوری اینورتر دیجیتال پیشرفته سامسونگ بیشتر آشنا شوید

در حالی که تا آغاز تابستان زمان زیادی باقی نمانده، موج گرما پیشتر در شهرهای مختلف کشور به راه افتاده و از همین روی، به اعتقاد خیلی ها اهمیت ابزارهای خنک کننده در منزل و ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

در حالی که تا آغاز تابستان زمان زیادی باقی نمانده، موج گرما پیشتر در شهرهای مختلف کشور به راه افتاده و از همین روی، به اعتقاد خیلی ها اهمیت ابزارهای خنک کننده در منزل و محل کار از شام شب هم واجب تر است. سامسونگ نیز که یکی از شرکت های ارائه دهنده سیستم های خنک کننده در بازار ایران محسوب می گردد به تازگی از فناوری تازه ای برای این دستگاه ها پرده برداشته که در ادامه توجه شما را به بیانیه خبری رسمی این شرکت در همین رابطه جلب می کنیم.

خنک شدن سریع، کاهش دمای بدن و هوای مطبوع،‌ مطلوب‌ ترین چیزهایی است که یک فرد در فصل تابستان انتظار دارد. فصلی که گرمای هوا، همه چیز را تحت‌ الشعاع قرار می‌دهد و افراد کارهای خود را طوری تنظیم می‌کنند که کمتر در معرض این گرمای آزاردهنده قرار بگیرند. هرچند دستگاه‌ های تهویه مطبوع و انواع کولرها، تحمل گرما را آسان‌تر کرده‌اند و در فضاهای بسته، هوایی خنک فراهم می‌‌آورند، اما حالا شرکت سامسونگ الکترونیکس پا را فراتر گذاشته و محصولی را روانه بازار کرده که با بیشترین سرعت، فضا را خنک می‌کند تا دیگر نیازی به انتظار برای خنک‌شدن هوای دم‌کرده اتاق نباشد.

فناوری اینورتر دیجیتال پیشرفته

سامسونگ در کولرهای جدید سه‌وجهی مدل A3050 خود‌، از فناوری اینورتر دیجیتال پیشرفته استفاده کرده است که امکان چرخش سریع‌تر کمپرسور را فراهم می‌کند. این فناوری با استفاده از کمپرسور هشت قطبی اینورتر که برای اولین بار توسط سامسونگ به دنیا عرضه شده است گشتاور موتور را افزایش می‌دهد و موجب می‌شود تا دستگاه سریع‌تر به بیشترین سرعت خنک‌کنندگی خود دست پیدا کند و به‌دنبال آن محیط نیز هرچه سریع‌تر خنک‌ شود. همچنین  صدا و لرزش کمتری تولید می‌کند.

خنک‌کنندگی سریع

سامسونگ، سریع‌ ترین خنک‌ کننده موجود در بازار را ارائه کرده است. کولرهای سه‌وجهی، به سرعت و در مدت زمانی کم،‌ فضای تحت پوشش را خنک می‌کنند تا انتظار برای خنک شدن و مطلوب شدن دمای اتاق به حداقل برسد. سامسونگ این کار را از طریق افزایش ابعاد و کارایی اجزای محصول تولیدی خود انجام داده است. ورودی هوای این دستگاه 39 درصد و خروجی آن 54 درصد بزرگ‌تر شده، و با بزرگ‌تر شدن اندازه فن، جریان هوا نیز به میزان 22 درصد افزایش یافته است. همچنین این دستگاه دارای دو حالت سرمایش سریع(Fast Cool) و سرمایش پایدار (Comfort Cool) برای خنک‌کنندگی است تا مصرف‌ کنندگان بتوانند مطلوب‌ترین و مناسب‌ ترین حالت تهویه هوا را انتخاب کنند.

هوایی خنک و پاکیزه

کولر سه‌ وجهی سامسونگ، با فیلتر کردن چند مرحله‌ای هوا، از ورود ذرات هوابرد و گردوغبار به داخل دستگاه جلوگیری می‌کند. این عمل علاوه‌بر پاکیزه ماندن فضای داخل دستگاه، باعث جلوگیری از انتشار این ذرات در فضا می‌شود. فیلترهای این دستگاه با یک لایه از مواد ضدویروس و ضدباکتری پوشانده شده‌اند که نه تنها از ورود گرد و غبار جلوگیری می‌ کند بلکه بیش از 99 درصد ویروس‌ها، باکتری‌ ها و مواد حساسیت‌ زا را هنگام عبور از فیلترها، از بین می‌برد. این دستگاه همچنین هوا را یونیزه می‌کند و از این طریق 99.7 درصد از ذرات هوابرد خطرناک و مواد حساسیت‌زا را نیز همراه با ویروس‌ ها و باکتری‌ ها از بین می‌ برد تا در نهایت، نه تنها هوایی خنک که هوایی پاکیزه و سالم در دسترس مصرف‌ کنندگان قرار بگیرد.

مصرف انرژی‌ کم و دوام بالا با تکنولوژی Durafin

مصرف انرژی در محصول جدید سامسونگ در مقایسه با مدل‌ های معمولی، به میزان 68 درصد کاهش یافته است. این میزان کاهش که به کمک استفاده از فناوری اینورتر دیجیتال ممکن شده است، مانند تفاوت دویدن و دوچرخه‌سواری می‌ ماند که نه تنها با دوچرخه سریع‌ تر به مقصد می‌ رسید که انرژی کمتری نیز صرف می‌ کنید. همچنین قسمت بیرونی کولر سه‌وجهی که در فضای روباز نصب می‌شود نیز دارای دوام بالاتری نسبت به مدل‌های معمولی است. این بخش ‌که به علت قرار گرفتن در فضای باز در معرض خوردگی قرار دارد با استفاده از تکنولوژی Durafin سامسونگ با افزایش 36 درصدی ضخامت بدنه و غلظت مواد مورد مصرف در آن، از مقاومت و دوام بالاتری برخوردار است، به شکلی که حتی شرایطی مانند هوای مناطق ساحلی و وزش بادهای نمکی نیز عملکرد و دوام آن را خدشه‌دار نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Mohsen
    Mohsen | ۳۰ خرداد ۱۳۹۵

    استفاده از اینورتر یه حقه است... اگه دبی و جذب رطوبت کولرهای بدون اینورتر رو با اینورتر دار مقایسه کنید به توان یکسان خواهید رسید... جذب رطوبت پارامتر مهم مناطق حاره ای است که با اینورتر حل نمیشه

  • Mohsen
    Mohsen | ۳۰ خرداد ۱۳۹۵

    با توجه به ورود قاچاق محصولات از بانه و قيمت مناسب کولر هاي گازي جنرال با نصف قيمت کولر هاي کره اي تقريبا همون کیفیت رو به دست میارید... جديدا یه18000 با نصب یک ميليون و ششصد هزار تموم شد واسم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی