ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بنچمارک Geekbench خبر از معرفی قریب الوقوع تلفن هوشمند موتو زی پلی می دهد

هفته گذشته موتورولا تلفن های هوشمند موتو زی و موتو زی فورس را همراه با ماژول های اختصاصی شان به نام موتو ماد رونمایی کرد. این خبر به خودی خود اهمیت زیادی داشت و با ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

هفته گذشته موتورولا تلفن های هوشمند موتو زی و موتو زی فورس را همراه با ماژول های اختصاصی شان به نام موتو ماد رونمایی کرد. این خبر به خودی خود اهمیت زیادی داشت و با این اقدام، لنوو باب جدیدی را در دنیای موبایل های ماژولار گشود، با این همه در جریان رویداد رسانه ای برگزار شده توسط این شرکت، خبرهایی هم در مورد محصولات سخت افزاری دیگری شنیده شد که تصور می گردد هم اکنون توسط لنوو در دست ساخت باشند.

برای مثال این خبر منتشر شده که نسخه جدیدی از موبایل موتو اکس معرفی می شود و اخیرا هم نتایج عملکردی دستگاهی در برخی بنچمارک های معتبر منتشر گردیده که گفته می شود به این دستگاه تعلق داشته باشند.

حالا اما نتایج عملکردی دستگاه دیگری در این بنچمارک ها به دست آمده که گفته می شود همان موتو زی پلی است.

اگر خاطرتان باشد در هفته منتهی به برگزاری کنفرانس خبری معرفی تلفن های هوشمند موتو زی، اسامی رمز چند تلفن هوشمند جدید شامل Vertex و Vector Thin منتشر گردید که به باور بسیاری  Vector Thin با امکانات هم سطح پرچمدار خود همان موتو زی بوده است.

اما موبایل میان رده دیگر به نام Vertex هیچگاه معرفی نشد و حالا خبر رسیده که این تلفن هوشمند احتمالا با نام موتو زی پلی از راه می رسد. روز گذشته نیز نتایج عملکردی تلفن هوشمندی با شماره مدل XT1635-01 در بنچمارک Geekbench به دست آمده که از اندروید مارشملو بهره می گیرد و به چیپست اسنپدراگون 625 (دقیقا همان سیستم روی چیپ موبایل Vertex) مجهز گردیده است.

طبق اطلاعات به دست آمده از این بنچمارک، دستگاهی که از آن صحبت می کنیم سه گیگابایت هم رم دارد که اگر خاطرتان باشد پیشتر خبر رسید موبایل موتو زی پلی احتمالا در قالب دو نسخه با رم های دو و سه گیگابایت عرضه می گردد. در  نظر داشته باشید که هیچیک از این داده ها وجود دستگاه مورد بحث یا رونمایی قریب الوقوع آن را تایید نمی کنند و صرفا شواهدی دیگر افزون بر موارد منتشر شده قبلی در این باره هستند.

Motorola-Moto-Z-Play-Vertex

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی