ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تمام دموهای کنفرانس E3 سونی روی پلی استیشن 4 اجرا شده بودند

پس از نمایش چشم گیر انحصاری های سونی در کنفرانس E3 آن ها، زمزمه هایی به گوش رسید که نشان می داد دموی بازی ها روی ورژن قوی تر پلی استیشن 4 که با نام ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

پس از نمایش چشم گیر انحصاری های سونی در کنفرانس E3 آن ها، زمزمه هایی به گوش رسید که نشان می داد دموی بازی ها روی ورژن قوی تر پلی استیشن 4 که با نام پلی استیشن نئو شناخته می شود، اجرا شده بودند. خوشبختانه یوشیدا، مدیریت استودیوهای سونی، در توییتر با اعلام این خبر که تمامی دموهای کنفرانس ژاپنی ها روی یک پلی استیشن 4 معمولی اجرا شد، خیال تمامی علاقه مندان را راحت کرد.

از عناوینی که در رویداد سونی نمایش های تکنیکی چشمگیری داشتند می توان به قسمت بعدی گاد آو وار و هورایزن زیرو داون اشاره کرد. بد نیست بدانید با وجود این که ساخت مدل قوی تر پلی استیشن 4 تایید شده و آن طرف هم مایکروسافت سعی دارد با به میدان فرستادن اسکورپیو از قافله عقب نماند، اما همچنان مشخص نیست که کیفیت بازی ها در این کنسول چه تفاوت هایی خواهد داشت.

البته پرسش اصلی این نیست. سوالی اینجاست که آیا عرضه کنسول های میان نسلی باعث می شود تا چرخه عمر پلتفرم ها کاهش یافته و دیگر شاهد پشتیبانی از دستگاه های قدیمی تر نباشیم؟ اندرو هاوس، ریاست بخش اروپای سونی، با اعلام این که پلتفرم میان نسلی آن ها تنها آمده تا دست بازیکن ها را برای ورود به بازار کنسول ها باز تر بگذارد، خاطر نشان کرد که حمایت از دستگاه های قدیمی همچنان در برنامه اصلی سونی قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • فقط سونی
    فقط سونی | ۳۰ خرداد ۱۳۹۵

    سونی یکه تاز تکنولوژی تو صنعت گیم که خداست

  • mehdi
    mehdi | ۲۹ خرداد ۱۳۹۵

    واقعا ایول به سونی. توی صنعت گیم خیلی عالی عمل کرده تا الان

مطالب پیشنهادی