ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نصب نسخه تازه ویندوز ۱۰
تکنولوژی

مایکروسافت نصب ویندوز ۱۰ و حذف نرم افزارهای پیش فرض را آسان می کند

مایکروسافت در حال تست یک ابزار تازه برای نصب آسان تر ویندوز ۱۰ روی رایانه های رومیزی است. در شرایطی که نسخه جدید ویندوز امکان "reset" یک رایانه و بازگرداندن آن به تنظیمات اولیه را در ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

مایکروسافت در حال تست یک ابزار تازه برای نصب آسان تر ویندوز ۱۰ روی رایانه های رومیزی است. در شرایطی که نسخه جدید ویندوز امکان "reset" یک رایانه و بازگرداندن آن به تنظیمات اولیه را در اختیار کاربران قرار می دهد، ابزار جدید می تواند تمام نرم افزارهای اضافه ای که تولیدکننده کامپیوتر روی آن نصب کرده را حذف و یک نسخه تمیز از ویندوز ۱۰ را دوباره نصب نماید.

بیشترین کاربرد ابزار جدید برای رایانه های تازه خریداری شده است که شما می توانید با استفاده از آن از دست تمام نرم افزارهای پیش فرض کارخانه ای خلاص شوید.

این ابزار فعلاً تنها در اختیار کاربران عضو ویندوز اینسایدر قرار دارد، اما گمان می رود که فاصله زیادی تا عرضه عمومی آن نداشته باشیم. به طور قطع کاربران بسیاری از این امکان جدید استقبال می کنند، به خصوص که فاصله چندانی با عرضه آپدیت بزرگ سالیانه ویندوز ۱۰ در تابستان نداریم.

علاوه بر ابزار مذکور، مایکروسافت در حال ایجاد تغییراتی در ویندوز ۱۰ موبایل است؛ قابلیت Kids Corner به دلیل عدم استقبال کاربران حذف خواهد شد، اما در عوض ویژگی Apps Corner حفظ می گردد تا کاربران همچنان بتوانند پروفایل های محدود شده ای را برای دسترسی از پیش تعیین شده به برخی نرم افزارها ایجاد نمایند. لازم است اضافه نماییم که این شخصی سازی شامل «صفحه استارت» نیز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • عباس
    عباس | ۲۹ خرداد ۱۳۹۵

    داداش راهشو بهم بگو . من از خدامه بی دردسر بخرم و راحت استفاده کنم .
    منتظر جوابت هستم

  • عباس
    عباس | ۲۹ خرداد ۱۳۹۵

    چه فایده ما فقط باید حسرت بخوریم ، نمیتونیم از ویندوز اصل استفاده کنم ، همش کرک .... معلوم نیست چه کدای مخربی توش میزارن..... ماهم ک مجبوریم استفاده کنیم ، کاری جز دادن اطلاعات دو دستی ب دزدان اطلاعات نداریم :) ، میدونیما ولی کاری نمیشه کرد :) حالا باز خوبه باز آنتی ویروسا رو میشه خرید وگرنه کارمون زار بود :)

    • ali_abedi
      ali_abedi | ۲۹ خرداد ۱۳۹۵

      کی گفته نمی تونی بخری عزیز؟؟

مطالب پیشنهادی