ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین دوگانه آیفون ۷ اپل
تکنولوژی

احتمال پشتیبانی از دو سیم کارت در آیفون ۷

در روزهای هفته گذشته شایعات مختلفی در خصوص آیفون های بعدی اپل منتشر شد اما امروز خبری انتشار یافته که احتمالاً طرفداران این شرکت را به فکر فرو خواهد برد. چند تصویر راه یافته از ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

در روزهای هفته گذشته شایعات مختلفی در خصوص آیفون های بعدی اپل منتشر شد اما امروز خبری انتشار یافته که احتمالاً طرفداران این شرکت را به فکر فرو خواهد برد. چند تصویر راه یافته از کشور چین به فضای مجازی، که منتسب به قطعات آیفون ۷ و ۷ پلاس هستند، از سوی یک شرکت تعمیر تلفن هوشمند به نام Rock Fix منتشر شده اند.

این تصاویر در صورت واقعی بودن، می توانند بیانگر چند نکته در خصوص محصولات بعدی اپل باشند. برای مثال، پورت ۳.۵ میلیمتری هدفون همچنان در آیفون های نسل بعد حضور خواهد داشت.

download (5)-w800

اما تصویر دیگر، خبر از یک ویژگی عجیب تر برای موبایل اپل می دهد. این طور که گفته شده، قطعه قابل مشاهده یک درگاه سیم کارت دوگانه برای آیفون هاست. و البته همچنین می توان یک چیپ حافظه با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت را هم در کنار ماژول دوگانه دوربین دید.

دوربین دوگانه و همچنین ظرفیت ۲۵۶ گیگابایتی حافظه، هر دو محتمل هستند ولی تا یک سال پیش کسی تصورش را هم نمی کرد که اپل در فکر تولید موبایلی با پشتیبانی از دو سیم کارت باشد. با این حال، از ابتدای سال جاری تا کنون، تیم کوک، مدیر عامل شرکت مورد بحث سفرهایی به کشور هند و چین داشته و در این کشورها که بازارهای بزرگی برای تلفن هوشمند هستند، موبایل های دو سیم کارت طرفداران بسیار زیادی دارند.

در این بین اپل هم به دنبال راهیست تا دوباره آیفون را مانند گذشته پرفروش کند. با قرار دادن قطعات پازل در کنار هم، می بینیم که ایده ساخت آیفونی با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت، برای شرکتی که تحت نظر تیم کوک به فعالیت مشغول است، چندان هم دور از ذهن به نظر نمی رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • t ram
    t ram | ۴ تیر ۱۳۹۵

    نواوری اینه ! فقط تو مدل های 6 و 6اس و 6اس پلاس و نمیدونم 7 و... جای انتن گوشی عوض شده 1 میلی متر هم که ماشالا از اختلاف فضای بین قاب و نمایشگر کم نمیشه و با میکرو اس دی هم که اصن کاری نداره و با شارژ وایرلس هم که قهره و quick charghe هم نمیدونه چیه و فایل منیجر هم یه برنامه اضافه اس اصلا . انقد هم که نمایندگی هاش تو ایران زیاده تا گوشی خراب شه همه حاضر واماده ان و زبان و کیبورد فارسی هم اصلا بعنوان زبان دوم بعد انگلیسی استفاده میکنه

مطالب پیشنهادی