ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دفترچه موسیقی Gvido
تکنولوژی

دفترچه نوت دیجیتال Gvido با دو نمایشگر E-Ink مناسب برای نوازندگان

ابزارهای مجهز به نمایشگرهای E-Ink هنوز هم ایده آل ترین ابزارهای دیجیتال برای مطالعه هستند. حالا Gvido با دو نمایشگر E-Ink خود آمده تا راهکاری جالب و البته کارآمد برای نگهداری تمام نت های موسیقی یک نوازنده را در ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

ابزارهای مجهز به نمایشگرهای E-Ink هنوز هم ایده آل ترین ابزارهای دیجیتال برای مطالعه هستند. حالا Gvido با دو نمایشگر E-Ink خود آمده تا راهکاری جالب و البته کارآمد برای نگهداری تمام نت های موسیقی یک نوازنده را در خود جای دهد.

دفترچه دیجیتال Gvido محصول کمپانی ژاپنی Terrada Music است و از دو نمایشگر 13.3 اینچی با فناوری E-Ink بهره می برد. حافظه داخلی آن 8 گیگابایت ظرفیت دارد که این مقدار از طریق درگاه microSD قابل افزایش است.

این گجت 650 گرمی (برابر نیمی از وزن یک مک بوک ایر) از طریق درگاه یو اس بی شارژ می شود و قابلیت کار با قلم های دیجیتال Wacom را برای یادداشت برداری و کشیدن طرح داراست. ورق زدن در این دیوایس از طریق یک پنل لمسی در کناره بدنه انجام می گیرد. به لطف نمایشگر بسیار کم مصرف E-Ink با هر بار شارژ تا ساعت ها می توان از این دیوایس استفاده کرد.

البته Gvido خالی از اشکال هم نیست. از جمله این که سرعت ورق زدن یا به عبارتی ریفرش شدن نمایشگر آن به شکل آزاردهنده ای پایین است. بنابراین در شرایطی که مشغول نواختن یک موسیقی با ریتم تند باشید، احتمال دارد که نتوانید با سرعت دلخواه به نت های صفحه بعدی برسید.

قیمت این محصول هنوز اعلام نشده، اما محصولاتی مشابه با نمایشگر۱۳ اینچی E-Ink تا ۸۰۰ دلار قیمت دارند، حال تصور کنید نمایشگر دوگانه Gvido تا چه حد می تواند روی دست یک هنرمند خرج بگذارد. به نظر می رسد در این شرایط خرید یک آیپد یا حتی سرفس منطقی تر باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۳۰ خرداد ۱۳۹۵

    اتفاقا چند وقت پیش خود شما یک اپلیکیشن مخصوص سرفیس معرفی کردید که اونم قیمت کمی نداشت.
    digiato.com/?p=45864

مطالب پیشنهادی