ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آخرین وعده وزیر ارتباطات در خصوص طرح ترابردپذیری: «پس از رفع چند ایراد جزئی به زودی اجرایی می شود»

محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان شب گذشته در دیدار فعالان بخش خصوصی بخش ارتباطات و فن آوری اطلاعات گفته است: «طرح جابجایی اپراتور (ترابردپذیری) بدون نیاز به تغییر شماره ی تلفن، پس ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان شب گذشته در دیدار فعالان بخش خصوصی بخش ارتباطات و فن آوری اطلاعات گفته است: «طرح جابجایی اپراتور (ترابردپذیری) بدون نیاز به تغییر شماره ی تلفن، پس از رفع چند ایراد جزئی به زودی در کشور اجرایی می شود». گفتنی است کاربران شبکه ی همراه قادر خواهند بود با استفاده از این طرح، اپراتور موبایل خود را با حفظ شماره تغییر دهند.

واعظی در توضیح تأخیر های مکرر در اجرای این طرح افزوده است: «طرح جابجایی اپراتور بدون نیاز به تغییر شماره ی تلفن که قرار بود ۲۷ اردیبهشت ماه اجرایی شود، به دلیل بروز چند ایراد جزئی هنوز به مرحله ی اجرا در نیامده است. اپراتورهای سه گانه ی کشور با همکاری وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات در حال برطرف کردن این ایراد ها هستند تا به زودی طرح مذکور در کشور پیاده سازی شود».

گفته های وزیر ارتباطات در حالی ایراد شده است که اپراتورهای تلفن همراه کشور، همگی برای اجرای طرح ترابردپذیری بارها ابراز آمادگی کرده اند.

واعظی در ادامه ی سخنان خود با اشاره به سیاست های دولت یازدهم در حمایت از بخش خصوصی و آماده بودن زمینه برای حضور این بخش در حوزه ی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفته است: «اکنون بیش از هر زمان دیگر زمینه برای حضور بخش خصوصی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات فراهم شده است. اکنون مجوز های لازم برای فعال سازی بخش خصوصی به آنان واگذار و این بخش می تواند بدون دغدغه در زمینه ی ارتباطات و فناوری اطلاعات بیش از گذشته فعالیت کند».

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Majid
    Majid | ۳۰ خرداد ۱۳۹۵

    امیدوارم سیم کارت های تالیا هم شامل طرح بشه.پیش به سوی RighTel ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی