ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یکی از مدیران فیسبوک: محتوای این شبکه اجتماعی تا 5 سال آینده تماما ویدیویی خواهد بود

به نظر می آید که مرگ کلمات با سرعتی بیشتر از آنچه تصور می شد در حال رخ دادن است و در همین راستا، یکی از مدیران فیسبوک اعلام کرده که در 5 سال آتی، ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

به نظر می آید که مرگ کلمات با سرعتی بیشتر از آنچه تصور می شد در حال رخ دادن است و در همین راستا، یکی از مدیران فیسبوک اعلام کرده که در 5 سال آتی، محتوای این شبکه اجتماعی احتمالا «تماما ویدیویی» خواهد بود.

نیکولا مندلسون نایب رئیس اروپا، خاور میانه و آفریقای فیسبوک که در نشست بین المللی قدرتمندترین زنان مجله فورچون صحبت می کرد در این باره گفت: محتوای ویدئویی به مراتب سریع تر از آنچه تصور می شد با اقبال روبرو شده است.

طبق گفته مندلسون در یک سال گذشته آمار روزانه تماشای ویدئو روی فیسبوک از یک میلیارد به هشت میلیارد رسیده و کاربران به صورت متوسط، روزانه بالغ بر 100 میلیون ساعت ویدیو روی دستگاه های موبایل مشاهده می کنند و جالب است بدانید که انواع لایو یا زنده این محتوا ده برابر بیشتر از نوع از پیش ضبط شده کامنت یا نظر دریافت می کنند.

در مقابل میزان محتوای متنی ثبت شده روی این وبسایت مرتبا در حال کم شدن است که این نیز ترس از بروز نوعی بیسوادی قریب الوقوع را در میان کاربران بالا برده.

از سویی، ایده فیسبوک دال بر محوریت یافتن محتوای ویدئویی یا بدتر از آن استریم زنده این نوع محتوا باعث نگرانی بسیاری از افرادی شده که مرتبا نسبت به نفوذ رسانه های اجتماعی به زندگی روزمره انسان و کمرنگ تر شدن تعاملات چهره به چهره هشدار می دهند. کافیست برای درک این نگرانی دنیایی را تصور کنید که در آن، افراد به جای گذاشتن نظر پای یک مطلب و ابراز عقیده خود، صرفا ویدئوهای کوتاه و بلند را برای توجیه طرف مقابل به اشتراک می گذارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی