ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویری تازه از نسخه آتی پوشیدنی هوشمند سامسونگ با نام Gear S3

عرضه Gear S2 از سوی سامسونگ را می توان موفقیتی بزرگ برای این شرکت قلمداد کرد چراکه فروش آن دوبرابر بیشتر از نسل پیشینش بود. صرفا جهت اطلاع شما باید بگوییم که این شرکت 180 هزار ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

عرضه Gear S2 از سوی سامسونگ را می توان موفقیتی بزرگ برای این شرکت قلمداد کرد چراکه فروش آن دوبرابر بیشتر از نسل پیشینش بود. صرفا جهت اطلاع شما باید بگوییم که این شرکت 180 هزار دستگاه Gear S2 را ظرف تنها هشت ساعت در چین به فروش رساند.

این رقم با استناد به اینکه بازار اسمارت واچ ها همچنان نوپا بوده و دوران رشد خود را پشت سر می گذارد بسیار بالاست. با این همه، چنین اتفاقی در سال قبل به لطف Gear S2 رخ داد و حالا در سال 2016 به سر می بریم؛ این یعنی موج جنجال های خبری برای عرضه نسخه جایگزین پوشیدنی یاد شده به بالاترین میزان خود رسیده و هر روز اطلاعات و جزئیات تازه ای در خصوص آن به بیرون درز می کند. طبق جدیدترین شایعه، نسخه بعدی این ساعت هوشمند Gear S3 نام دارد.

جدیدترین جزئیات به دست آمده از این گجت نیز تصویری است که از طریق یک اکانت توئیتر به بیرون درز کرده و ظاهرا به این پوشیدنی مربوط می گردد. عکس اسمارت واچی را به تصویر می کشد که از بخش های فلزی (از جمله بند) ساخته شده و بند آن بسیار شبیه به ساعت های مشهور برند رولکس است.

البته اضافه نماییم که از روی تصاویر چنین حدسی زده می شود، اما برای اظهار نظر دقیق تر در مورد این محصول بهتر است منتظر بمانیم تا عکس واقعی یا رندرهای دقیق تری از آن به دست بیایند. نکته دیگر اینکه عکسی که در انتهای این مطلب مشاهده می کنید با استفاده از هر نرم افزار ویرایش عکسی قابل تولید است و در نتیجه نمی توان با قطعیت صحت آن را تایید نمود.

اگر خبرها را دنبال کرده باشید، پوشیدنی آتی سامسونگ با اسم رمز سولیس در دست ساخت است که به زبان اسپانیولی به معنای خورشید است. این نام می تواند حاکی از آن باشد که صفحه اسمارت واچ بعدی این شرکت احتمالا گرد خواهد بود.

در مورد نرم افزار دستگاه هم باید بگوییم که طبق شایعات از سیستم عامل اختصاصی سامسونگ موسوم به تایزن بهره خواهد برد که اصلی ترین ایراد وارده به آن اکوسیستم محدود برای اپلیکیشن هایش است. با این همه آنطور که خبر رسیده این کمپانی هم اکنون مشغول رایزنی با توسعه دهندگان است تا آنها را به توسعه اپلیکیشن برای سیستم عامل اختصاصی اش ترغیب نماید.

شایعه دیگری که در همین رابطه منتشر شده این است که سامسونگ برای ارائه نسخه محدود از ساعت هوشمند خود با یک کمپانی جواهرساز سوئیسی به نام De Grisogono وارد همکاری شده است.

gear-s3-leaked-2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • شاهین
    شاهین | ۱ تیر ۱۳۹۵

    دوستان همین الان برای جی 7 اندروید شیش اومد میشه راهنماییم کنید چجوری دانلود میشه؟

مطالب پیشنهادی