ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل و توسعه نسل سوم از کروم بوک پیکسل

کروم بوک پیکسل، محصولی بسیار باکیفیت اما گران قیمت است و حالا به نظر می رسد که شرکت گوگل تمایل دارد نسل سوم آن را تولید کند. این شرکت به تازگی در یکی از آگهی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

کروم بوک پیکسل، محصولی بسیار باکیفیت اما گران قیمت است و حالا به نظر می رسد که شرکت گوگل تمایل دارد نسل سوم آن را تولید کند. این شرکت به تازگی در یکی از آگهی های استخدام خود، درخواست مهندس ناظر کیفیت را دارد که در شانگهای مستقر باشد.

در این بین، به صراحت از «کروم بوک پیکسل» هم نام برده شده و گوگل در متن آگهی خود می نویسد که به دنبال شخصی برای شکل دادن آینده ی محصول عالی این شرکت است.

در ابتدای سال جاری، گوگل فروش مدل ارزان تر و ۹۹۹ دلاری از کروم بوک خود که به ۸ گیگابایت رم مجهز شده بود را متوقف کرد و حالا کاربران تنها می توانند با پرداخت ۱۲۹۹ دلار، مدل ۱۶ گیگابایتی آن را تهیه کنند. با این حال، لپ تاپ مورد اشاره در مارس ۲۰۱۵ معرفی شد بود و اکنون زمانش رسیده تا گوگل نسل بعدی آن ارائه شود. هرچند که نمونه اول از این محصول در سال ۲۰۱۳ رونمایی شد و سپس دو سال طول کشید تا گوگل آن را بروز رسانی کند.

در توضیحات درج شده در آگهی استخدام بیان شده که شخص مورد نظر باید توانایی کار با سازندگان و تیم سخت افزاری را داشته باشد. اینطور که به نظر می رسد، گوگل تصمیم دارد توجه ویژه ای به سخت افزار پیکسل و طراحی آن داشته باشد.

کروم بوک های پیکسل لپ تاپ هایی تحسین شده هستند که به سیستم عامل کروم مجهز گشته اند اما به علت قیمت بالا و محدودیت های سیستم عامل، کاربران معمولاً به سراغ آنها نمی روند و در صورت نیاز به این Chrome OS، ترجیح می دهند آن را در ساخته‌ی شرکت های دیگر و با قیمت بسیار کمتر از ۵۰۰ دلار به دست آورند. باید دید نسل سوم از کروم بوک های پیکسل باز هم با قیمت بالایی عرضه خواهد شد یا گوگل در این زمینه تجدید نظر کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی