ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمالا نسخه دیگری از فبلت Mi Max شیائومی با دو گیگابایت رم ارائه می شود

شیائومی امسال دستگاه های مختلفی را معرفی کرد که هم اسمارت فون ها را شامل می شد و هم گجت های هوشمند متنوعی چون پهپاد (Mi Drone) و دنبال کننده تناسب اندام Mi Band 2. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

شیائومی امسال دستگاه های مختلفی را معرفی کرد که هم اسمارت فون ها را شامل می شد و هم گجت های هوشمند متنوعی چون پهپاد (Mi Drone) و دنبال کننده تناسب اندام Mi Band 2.

اما در این میان، شاید Mi 5 شیائومی قابل توجه ترین دستگاهی باشد که امسال از سوی این شرکت چینی عرضه گردید؛ این محصول از طرفی پرچمدار تازه شرکت مورد بحث است و از سوی دیگر به جرات می توان گفت که قدرتمندترین موبایل ارائه شده در تاریخ شیائومی به شمار می رود.

محصول قابل توجه دیگر Mi Max نام دارد که بزرگ ترین اسمارت فون (فبلت) ارائه شده از سوی شیائومی به شمار می رود. این ابرموبایل ماه گذشته رونمایی شد و جدیدترین نسخه از رابط کاربری مبتنی بر اندروید این شرکت به نام MIUI 8 را در خود دارد.

Mi Max از یک نمایشگر فول اچ دی 6.44 اینچی (با رزلوشن 1920 در 1080 پیکسل) بهره می برد که ابعاد کلی اش را بیش از اندازه بزرگ تر از Mi Note و Mi Note Pro کرده که ژانویه سال قبل معرفی شدند.

توان پردازشی این فبلت هم از یک چیپست هشت هسته ای و 64 بیتی اسنپدراگون 650 یا 652 تامین می گردد (بسته به مدل آن) و سه یا چهار گیگابایت رم هم برایش در نظر گرفته شده است. در مورد حافظه داخلی هم باید بگوییم که علاقمندان به خرید این دستگاه می توانند از میان گزینه های 32، 64 و 128 گیگابایتی یکی را به خواست خود انتخاب نمایند. اما خبری که اخیرا منتشر شده این است که ظاهرا شیائومی قصد دارد مدل دیگری از این فبلت را همراه با دو گیگابایت رم به بازار عرضه نماید.

در واقع ماجرا از این قرار است که امروز اسکرین شات جدیدی در فضای مجازی منتشر گردید که وجود مدل بهره مند از دو گیگابایت رم این فبلت (همراه با بیشتر از 16 گیگابایت حافظه داخلی) را تایید می کند. البته اسکرین شات منتشر شده به تاریخ یکم می یعنی قبل از معرفی رسمی دستگاه باز می گردد که این، دو احتمال را تقویت می کند: نخست اینکه شیائومی احتمالا ترجیح داده در فاز نخست مدل بهره مند از دوگیگابایت رم را عرضه نکند یا اینکه اصلا از معرفی آن منصرف شده.

در واقع این شرکت احتمالا تصمیم گرفته ابتدا میزان استقبال کاربران از دستگاهی با این ابعاد را بسنجد و سپس نسخه پایین تری از آن را ارائه کند که حالا با در نظر داشتن بازخوردهای خوب بازار بر آن شده تا این مدل را هم ارائه نماید.

اضافه نماییم که نسخه های سه و چهار گیگابایت این محصول قیمتی رقابتی دارند و تردیدی نیست مدل دو گیگابایتی هم که با قیمتی پایین تر عرضه خواهد شد با استقبال خوب کاربران روبرو می گردد.

Xiaomi-Mi-Max-2GB-RAM-model-leak_1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی