ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویر تازه از آیفون 7 پلاس که وجود دوربین دوگانه در آن را تایید می کند

آخرین تصویری که از آیفون 7 پلاس منتشر شده تایید می کند این دستگاه از دوربین دوگانه در پنل پشتی خود بهره می گیرد. گزارشی که اخیرا در این باره به دست آمد اما نشان ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

آخرین تصویری که از آیفون 7 پلاس منتشر شده تایید می کند این دستگاه از دوربین دوگانه در پنل پشتی خود بهره می گیرد. گزارشی که اخیرا در این باره به دست آمد اما نشان می داد که اپل به خاطر وجود برخی «مشکلات فنی» طرح های خود برای گنجاندن لنز ثانویه در نسخه بعدی فبلت 5.5 اینچی اش را کنار گذاشته است.

حالا اما با انتشار خبری دیگر، مشخص شده که شایعه حذف دوربین دوگانه از روی بدنه فبلت آتی شرکت ساکن کوپرتینو بی پایه و اساس بوده و باید منتظر ارائه چنین دستگاهی از سوی آن باشیم.

در واقع ماجرا از این قرار است که امروز صبح، تصویری از آیفون 7 پلاس در فضای مجازی منتشر گردید که به تعبیر منبع منتشر کننده خبر «با نوعی قشر محافظ یا چیزی شبیه به آن» پوشیده شده و بسیار شبیه به تصویری است که پیشتر از این دستگاه لو رفته بود. نکته مهم در مورد این تصویر اما دوربین دوگانه ایست که روی پنل پشتی اش خودنمایی می کند.

گفته می شود این تصویر نسخه تولیدی نهایی از آیفون 7 پلاس را نشان می دهد که ظاهرا پورت کانکتور هوشمند را هم در خود دارد. طبق برخی گزارشات دیگر، آیفون 7 پلاس احتمالا از تکنولوژی شارژ بیسیم پشتیبانی خواهد کرد و یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی را در خود جای خواهد داد.

این شایعات احتمالا برای طرفداران آیفون خوشایند هستند، با این حال، هنوز هم سه ماه تا معرفی نسل بعدی تلفن هوشمند یاد شده زمان باقی مانده و این یعنی طی هفته های آتی اطلاعات و جزئیات بیشتری در این رابطه منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • MehranF
    MehranF | ۱۵ خرداد ۱۳۹۶

    :nokia:

  • hector_k2
    hector_k2 | ۳۱ خرداد ۱۳۹۵

    این داستان کتری برقی شیاومی چیه ؟

مطالب پیشنهادی