ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توضیح شیائومی در مورد ضدآب نبودن موبایل هایش

در حال حاضر موبایل های پرچمدار اندکی وجود دارند که می توان روی مقاومت آنها در برابر آب حساب باز کرد. در حالی که سامسونگ در گلکسی اس ۵ و گلکسی اس ۷ این ویژگی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

در حال حاضر موبایل های پرچمدار اندکی وجود دارند که می توان روی مقاومت آنها در برابر آب حساب باز کرد. در حالی که سامسونگ در گلکسی اس ۵ و گلکسی اس ۷ این ویژگی را در اختیار کاربران قرار داد، سونی کم کم از آن دور می شود و در دو موبایل از خانواده اکس، این ویژگی را جای نداده است.

اچ تی سی و موتورولا هم تولید نمونه موبایل های مجهز به این ویژگی را کاهش داده اند. اما شرکتی که تا کنون اقدام به توسعه محصولی ضدآب نکرده است، شیائومی نام دارد. آقای «لین جان» (Lin Jun) به تازگی توضیح کوتاهی در مورد همین مسئله ارائه داده و علت تولید نشدن چنین دستگاهی از سوی شیائومی را بیان کرده است.

وی خبر می دهد که علیرغم درخواست کاربران، به دو علت این کار را انجام نخواهد داد. اول اینکه موبایل های مقاوم در برابر آب، بسیار حساس هستند و در برابر هرگونه آسیب دیدگی، این ویژگی خود را از دست می دهند. این قابلیت با کوچک ترین ضربه به تلفن همراه از بین می رود.

مدیر عامل شرکت چینی، قیمت را به عنوان عامل دوم مطرح کرده است. وی می گوید که با اتخاذ چنین تصمیمی، هزینه تمام شده موبایل شیائومی ۲۰ الی ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت و این چندان با سیاست های کنونی شرکت برای ارائه موبایل هایی ارزان هماهنگی ندارد. وی البته خبر می دهد در صورتی که کاربران مایل به پرداخت مبلغ ۲۰ الی ۳۰ درصد بالاتر باشند، شیائومی یک تلفن هوشمند مقاوم در برابر آب نیز توسعه خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • shaBGard
    shaBGard | ۳۱ خرداد ۱۳۹۵

    سامسونگ کجاش ضد آبه، رفیقم اس 5 داشت انداخت تو آب سوخت، شرکت کپی کار حقش همینه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی