ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

مجوز واردات 200 دستگاه شورولت علیرغم ممنوعیت توسط دولت صادر شد

به گزارش خبرگزاری ها، دولت مجوز واردات خودروهایی که قبل از ممنوعیت نامشان در لیست ثبت سفارش وجود داشته است را صادر کرده است. این خبر می تواند به معنای مجوز واردات 200 دستگاه شورولتی ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری ها، دولت مجوز واردات خودروهایی که قبل از ممنوعیت نامشان در لیست ثبت سفارش وجود داشته است را صادر کرده است.

این خبر می تواند به معنای مجوز واردات 200 دستگاه شورولتی باشد که چندی قبل به دلیل وضع قانون ممنوعیت واردات خودروهای آمریکایی، قرار بود به کشور مبدا (کره جنوبی) برگشت بخورند.

حالا اما ارزش این محموله حدود 7 میلیون دلار اعلام شده است و احتمالا به دلیل جلوگیری از ضرر و زیان قابل توجه شرکت وارد کننده، مجوز واردات این محموله صادر شده است.

CHEV-18

هرچند در ادامه جنجال های شورولت باید منتظر واکنش ها به این آزاد سازیم باشیم، اما در مجموع سوالات و ابهامات زیادی در مورد این نوع واردات خودرو به کشور وجود دارد.

در واقع با توجه به مقطعی بودن واردات شورولت به ایران، در قدم های بعدی خدمات پس از فروش این 200 خودرو به چه صورت انجام خواهد شد و آیا خریدارانی پیدا می شوند که ریسک خرید یک خودرو گران قیمت (بیش از 100 میلیون تومان) را با توجه به قطع فعالیت شرکت مربوطه و نبود خدمات پس از فروش بپذیرند یا خیر.

CHEV-4

گفتنی است که دو مدل شوورلت مزبور از سری محصولات کره ای این برند آمریکایی به حساب می آیند که در واقع قبل از تملک کارخانه دوو توسط جنرال موتورز با برند دوو راهی مراکز فروش می شدند.

آوئو یک هاچ بک کوچیک و اقتصادی با پیشرانه 1.4 لیتری است و ترکس نیز به عنوان یک کراس اوور با قیمت بیش از 100 میلیون تومان از توان رقابتی چندانی در این بازه قیمتی پر رقابت برخوار نیست.

CHEV-2

حالا باید منتظر ماند و دید که سرانجام پای این 200 دستگاه شورولت کره ای به خاک ایران باز می شود و یا شرکت وارد کننده در نهایت با پذیرفتن ضرر و زیان 7 میلیون دلاری، ناچار به پس فرستادن ای محموله خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • mohammadali_aa
    mohammadali_aa | ۲ تیر ۱۳۹۵

    چرا فورد وارد نمیکنن؟
    بازار ایران مدلایی مث فیستا و فوکس رو در صورت خوش قیمت بودنشون میپذیره چون کمبود مدل هست توی اون رنج

  • سعید
    سعید | ۳۱ خرداد ۱۳۹۵

    چرا یک بارم شده محصولات بی کیفیت تولید داخل ممنوع نمیشن
    چرا اجناس بنجل چینی ممنوع نمیشن
    تا کی قرار به جای عمل کرد اقتصادی عمل کرد شعاری داشته باشم
    اگه قرار ورود کالای امریکایی ممنوع باشه پس صنعت نفت و صنایع هوایی ماهم باید این ممنوعیت رعایت کنن
    ببینم اون وقت چرخ های این صنایع چه طور میچرخه
    لطفا استفاده از ویندوز اندروید و تمام نرم افزارهای امریکایی و سریال ها و فیلم های امریکایی و دستگاه های چاپ و .... رو هم ممنوع کنید
    اطفا تمام محصولات امریکایی این ممنوعیت رعایت کنن
    تا پوچی چننین عملی مشخص بشه

    • مارش
      مارش | ۳۱ خرداد ۱۳۹۵

      ایول سعید جان. خوب گفتی برادر.

  • Noid
    Noid | ۳۱ خرداد ۱۳۹۵

    یا من ریاضیم ضعیفه یا گاگولم! یه سر به سایت شوی برین متوجه میشین آئو یا همون اسپایک 10000 دلاره ترکس هم 20000 تا. بگیم این 200 تا نصف از این بوده نصف از اون ارزش کل محموله میشه 3 میلیون دلار!!! این در حالیه که فرض کنیم ماشینها رو برگردونن تو دریا نه کره یا هرجای دیگه‌ای برای فروش!!!!

  • FSh
    FSh | ۳۱ خرداد ۱۳۹۵

    بیاین خوزستان اینقدر شورولت میبینید دیگه حالتون بهم میخوره

مطالب پیشنهادی