ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لی بین موسس شیائومی
تکنولوژی

وعده موسس شیائومی برای معرفی یک دستگاه رده بالا در ماه آینده؛ آیا Mi Note 2 در راه است؟

کمپانی چینی شیائومی در اوایل سال جاری از پرچمدار 2016 خود رونمایی کرد. بیش از یک سال طول کشید تا Mi 5 جانشین پرچمدار قبلی یعنی Mi 4 شود. حالا هم بیش از یک سال از عرضه فبلت ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

کمپانی چینی شیائومی در اوایل سال جاری از پرچمدار 2016 خود رونمایی کرد. بیش از یک سال طول کشید تا Mi 5 جانشین پرچمدار قبلی یعنی Mi 4 شود. حالا هم بیش از یک سال از عرضه فبلت های رده بالای Mi Note و Mi Note Pro می گذرد و به نظر می رسد دیگر زمان عرضه جانشین این تلفن های هوشمند نیز از راه رسیده باشد.

لی بین (Lin Bin) به عنوان موسس و رئیس هیئت مدیره شیائومی رسماً تایید کرد که شرکتش در ماه آینده از یک «دستگاه رده بالا» رونمایی خواهد کرد. اولین محصولی که به ذهن مخاطبان خطور می کند، فبلت Mi Note 2 است. البته احتمال آن نیز وجود دارد که این شرکت رده تازه ای از پرچمداران خود را با رونمایی از یک موبایل دارای نمایشگر خمیده، معرفی نماید. احتمال سوم هم این است که شاید Mi Note 2 با نمایشگری خمیده به بازار عرضه شود.

اگر احتمال معرفی فبلت جدید را قوی تر بدانیم، به نظر می رسد که باید انتظار عرضه آن با چیپ مجتمع اسنپدراگون 821، 6 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی را داشته باشیم. گمان می رود که فبلت جدید شیائومی با جنس بدنه ای مشابه Mi 5 و البته دوربینی دوگانه در پشت به پیشخوان فروشگاه ها راه بیابد.

در آخر نیز نباید از نظر دور داشت که شیائومی در آستانه رونمایی از اولین لپ تاپ خود هم قرار دارد، چه می شود اگر اشاره لی بین درباره «دستگاه رده بالا» مربوط به لپ تاپ مورد انتظار آنها باشد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی