ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویژگی Dark Mode احتمالاً در آیفون سال ۲۰۱۷ عرضه می شود

شواهد تازه ای به دست آمده که اپل در حال توسعه ظاهری تیره برای سیستم عامل آیفون و آیپدهای خود است. اسکرین شات های جدید، منو و رابط کاربری iOS را در این شرایط به نمایش ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

شواهد تازه ای به دست آمده که اپل در حال توسعه ظاهری تیره برای سیستم عامل آیفون و آیپدهای خود است. اسکرین شات های جدید، منو و رابط کاربری iOS را در این شرایط به نمایش می کشند. در این حالت رنگ پس زمینه به شکل مشکی درآمده و نوشته ها، سفیده شده اند.

پیش از رویداد WWDC گفته می شد که اپل تصمیم دارد ویژگی Dark Mode را به iOS بیاورد ولی چنین اتفاقی رخ نداد. شرکت یاد شده در عوض این قابلیت را برای tvOS و اپل تی وی ارائه نمود. حال «اندی ویک» همان توسعه دهنده ای که اولین بار خبر از حضور کدهای مرتبط با این قابلیت در iOS داده بود، اکنون شواهد تازه ای از آن یافته و با استفاده از یک شبیه ساز، اسکرین شات فوق را منتشر نموده است.

تا کنون تقاضای چندانی از سوی کاربران برای ایجاد حالت Dark Mode صورت نگرفته و از طرفی، این قابلیت به شکلی بسیار بهتر با نمایشگرهای OLED به نمایش کشیده می شود. این در حالیست که انتظار می رود سال آینده اپل در آیفون خود از یک نمایشگر OLED استفاده کند. همانگونه که پیش از این ذکر شده بود، آیفون ۷ که امسال رونمایی می شود، ظاهر مشابهی به آیفون 6s داشته و همچنان از نمایشگر LCD بهره خواهد گرفت.

نمایشگرهای OLED نسبت کنتراست بالاتری دارند و همین موضوع، آنها را برای استفاده از رابط کاربری تیره مناسب تر می کند. از سوی دیگر پیکسل های نمایشگر OLED مصرف بهینه تری دارند و بر همین اساس، می توان پنداشت که بالاخره این ویژگی در سال آینده به iOS و آیفونی که در سال ۲۰۱۷ معرفی می شود، راه پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • amir.h
    amir.h | ۳۱ خرداد ۱۳۹۵

    چه جالب اکثر گوشی های اندروید تو مدل ۵ به قبل تم مشکی داشتن و ios سفید بود الان دیگ داره برعکس میشه

مطالب پیشنهادی