ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ورود دو مرحله ای به اکانت گوگل برای کاربران اندروید و iOS ساده تر می شود

غول جستجو امروز اعلام کرد که به زودی فرایند تایید دو مرحله ای برای ورود به اکانت گوگل ساده تر می شود. پییشتر در مرحله دوم این قابلیت امنیتی لازم بود که کد تاییده دریافتی خود ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۵

غول جستجو امروز اعلام کرد که به زودی فرایند تایید دو مرحله ای برای ورود به اکانت گوگل ساده تر می شود. پییشتر در مرحله دوم این قابلیت امنیتی لازم بود که کد تاییده دریافتی خود را که برای موبایلتان ارسال شده، وارد کنبد. حالا اما روش دیگری هم برای تایید نمودن مرحله دوم اضافه شده که صرفا با پاسخگویی به یک سوال ساده قابل طی کردن است.

در واقع از شما سوال خواهد شد که آیا از شهری که عمل لاگین را در آن انجام داده اید سعی در وارد شدن به اکانت خود دارید یا خیر و علاوه بر این، نام دستگاهی که این کار از طریقش انجام می شود را وارد کنید. زیر آن سوال ها هم دو پاسخ قرار دارد: یکی نفی می کند که قصد وارد شدن به اکانت خود را دارید و دیگری اجازه انجام  این کار را صادر می کند و این شما هستید که باید انتخاب نمایید.

برای انتخاب هر یک از گزینه هایی که به آنها اشاره کردیم هم می توانید از طریق این مسیر اقدام نمایید: My Account> Sign-in & Security> Signing in to Google> 2-Step Verification. لازم است اشاره نماییم که در اکانت گوگل از این قابلیت تحت عنوان Google prompt یاد شده و کاربران باید برای استفاده از آن به اینترنت متصل باشند. این را هم اضافه نماییم که امکان فعالسازی همزمان Security Keys و این قابلیت وجود ندارد و تنها می توانید یکی از آنها را به کار بگیرید.

این آپدیت ظرف سه روز آینده از طریق به روز رسانی Google Play Services در اختیار کلیه کاربران اندروید قرار می گیرد و کاربران iOS هم باید اپ Google Search را روی دستگاه خود نصب نمایند تا بتوانند از آن بهره بگیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی