ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فراخوان ایرانسل برای تولید کنندگان محتوای آموزش الکترونیکی

چندی پیش ایرانسل اپلیکیشن تازه ای به نام دانا را ارائه نمود که در واقع رسالتش تسهیل آموزش الکترونیکی برای اقشاری است که فرصت حضور در کلاس های مختلف را ندارند و ترجیح می دهند دوره ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

چندی پیش ایرانسل اپلیکیشن تازه ای به نام دانا را ارائه نمود که در واقع رسالتش تسهیل آموزش الکترونیکی برای اقشاری است که فرصت حضور در کلاس های مختلف را ندارند و ترجیح می دهند دوره های مدنظرشان را به صورت از راه دور پشت سر بگذارند. در همین راستا، این اپراتور طی انتشار بیانیه ای خبری، از تمامی فعالان این حوزه دعوت کرده که برای تامین محتوای اپلیکیشن دانا با آن همکاری نمایند.

در ادامه این مطلب توجه شما را به بیانیه خبری رسمی منتشر شده در این باره جلب می کنیم.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در این فراخوان آمده است «ایرانسل در نظر دارد به منظور کمک به رونق کسب و کار تولیدکنندگان محتوای آموزشی الکترونیکی نسبت به گزینش و حمایت از محتواهای ارزشمند با اولویت زبان فارسی اقدام کند. لذا از تمامی شرکت‌ها و فعالان این حوزه دعوت می‌شود در صورت دارا بودن شرایط لازم، ضمن مراجعه به وبگاه دانا، به نشانی http://dana.irancell.ir نسبت به تکمیل فرم و ارائه طرح‌ها و ارسال مستندات مربوط اقدام کنند.

متقاضیان همچنین می‌توانند مشخصات و رزومه کاری خود را به نشانی dana@mtnirancell.ir ارسال کنند.»

بر اساس این فراخوان، تولیدکنندگان محتوا می‌توانند در زمینه‌هایی همچون بازاریابی و فروش، مالی و سرمایه‌گذاری، زبان‌های خارجی، مهارت‌های فردی، استارتاپ ها، سبک زندگی، رایانه و نرم‌ افزار، مدیریت، بهداشت و سلامت، دبیرستان و کنکور، نوجوانان و سایر زمینه‌ های مرتبط به همکاری با ایرانسل بپردازند.

رزومه کاری و عناوین محتوای پیشنهادی متقاضیان در کارگروهی تخصصی ارزیابی شده و در صورت احراز شرایط لازم، محتوای مورد نظر با نام موسسه و یا استاد مربوط بر بستر اپلیکیشن دانا قرار می‌گیرد.

این گزارش حاکیست اپلیکیشن دانا جامع‌ترین برنامه کاربردی آموزش همراه در ایران است که دانش‌آموزان، دانشجویان و تمامی فعالان حوزه آموزش می‌توانند از طریق آن در هر زمان و مکان با دسترسی به باکیفیت‌ترین منابع و دوره‌های آموزش مجازی، بهترین استادان و موسسات آموزشی را همواره در کنار خود داشته باشند.

ایرانسل این نرم‌افزار کاربردی را در راستای گسترش فرهنگ زندگی دیجیتال و ترویج آموزش الکترونیکی مبتنی بر باند پهن تلفن همراه و با هدف نزدیک‌تر کردن تولیدکنندگان محتوای آموزشی و فراگیران جویای دانش، در قالب برنامه کاربردی و وبگاه دانا به بازار معرفی کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • rozbeh amoei
    rozbeh amoei | ۲ تیر ۱۳۹۵

    به منظور کمک به رونق کسب و کار تولیدکنندگان محتوای آموزشی الکترونیکی نسبت به گزینش و حمایت از محتواهای ارزشمند با اولویت زبان فارسی اقدام کند ؟!!!!! :O (طبق متن)
    فکر نکنم کسی پول بده تو این کلاسها شرکت کنه وقتی درباره ی این موضوع و عنوان ها تو هر کانال و شبکه اجتماعی میتونه مطلب بخونه. کتابهای بازاریابی و تولید محتوا زیاده و همه میدونن که برای تولید محتوا باید مطالعه کرد... ایرانسل میخاد پول بگیره کتابای تالیف شده رو روخونی کنه؟ :)

مطالب پیشنهادی