ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت و تلاش برای ایجاد لینک URL به داده های درون اپلیکیشن ها

همه ما قبلاً با این مشکل مواجه شده ایم: در یک اپلیکیشن موردی را مشاهده می کنیم، اما یا فراموش می کنیم آن را ذخیره کنیم و یا به طور کلی امکان ذخیره کردنش مهیا ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

همه ما قبلاً با این مشکل مواجه شده ایم: در یک اپلیکیشن موردی را مشاهده می کنیم، اما یا فراموش می کنیم آن را ذخیره کنیم و یا به طور کلی امکان ذخیره کردنش مهیا نیست.

در چنین حالتی بهترین راهکار چیست؟ بخش تحقیقات مایکروسافت اکنون راه حلی تازه برای همین مشکل ارائه داده و نام آن را uLink گذاشته است. uLink قابلیت آن را دارد تا صفحه هایی که در اپلیکیشن ها مشاهده می کنید را به شکل لینک URL به شما تحویل دهد.

فرض کنید چند روز پیش در یک اپلیکیشن، هتل مورد نظر خود را جهت مسافرت یافته اید و حالا نام آن را به یاد ندارید. با جستجو کردن کلمه هتل در uLink، لیست URLهایی که در همان اپ مشاهده کرده بودید به شما تحویل داده می شود.

البته نباید انتظار داشت که uLink در آینده نزدیک در همه موبایل ها قابل استفاده باشد. در ویدیوی پایین می بینید که مایکروسافت صرفا این ویژگی را در اندروید به نمایش می کشد و این در حالیست که منوها و ظاهر uLink نیز کاملاً ساده و در حد آزمایشی هستند.

در هر صورت ولی می توان از حضور uLink در آینده مطمئن بود و به همین شکل، به URL صفحاتی که در اپلیکیشن ها مشاهده می شوند دسترسی بسیار ساده ای پیدا کرد.

اگر از اپلیکیشن دیجیاتو این مطلب را مطالعه می کنید، ویدیو را از طریق این لینک مشاهده کنید. 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • abbasalim
    abbasalim | ۱ تیر ۱۳۹۵

    اگه موفق بشه اینکار رو بکنه . خیلی هنر کرده انصافا کار آسونی نیست و بعید میدونم در نهایت هم روی همه نوع اپی جواب بده

مطالب پیشنهادی