ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Game Booster؛ ابزاری برای بهینه سازی اندروید جهت اجرای نرم و روان بازی ها

یکی از مشکلات شایع و آزاردهنده ای که کاربران گجت های اندرویدی با آن مواجه می شوند، کند شدن ناگهانی بازی ها یا به اصطلاح لگ زدن آنهاست. این مشکل را مطمئنا همگی هنگام بازی کردن عناوین ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

یکی از مشکلات شایع و آزاردهنده ای که کاربران گجت های اندرویدی با آن مواجه می شوند، کند شدن ناگهانی بازی ها یا به اصطلاح لگ زدن آنهاست. این مشکل را مطمئنا همگی هنگام بازی کردن عناوین آنلاینی مثل کلش آو کلنز مشاهده کرده اید؛ افت سرعتی که می تواند در اثر مشکلات فنی سرورهای بازی باشد، اما در اکثر موارد مستقیما به قدرت پردازش گجت شما بستگی دارد.

اگر لگ های پی در پی و اعصاب خردکن در بازی ها امان تان را بریده، اپلیکیشن های بهینه ساز بازی علاج مشکل تان هستند. Game Booster که امروز به شما معرفی می کنیم نمونه بسیاری خوبی از این اپلیکیشن هاست که می تواند در ارتقای تجربه بازی کردن تان با موبایل و تبلت اثر شگرفی داشته باشد.

مکانیزم عمل گیم بوستر به اپلیکیشن هایی مثل کلین مستر بی شباهت نیست. گیم بوستر هم می تواند اپلیکیشن های اضافی فعال در پس زمینه را بسته تا فضای رم آزاد شود. در این صورت سیستم عامل می تواند بیشترین میزان رم ممکن را برای اجرای نرم و روان به بازی ها اختصاص دهد تا دیگر شاهد لگ و کندی در آنها نباشید.

Game Booster 2

برای استفاده از این قابلیت لازم است که بازی هایتان را ابتدا به فهرست گیم بوستر اضافه کنید. بعد از این کار برای اجرای بازی ها در حالت بهینه سازی شده باید وارد گیم بوستر شوید. اپلیکیشن سه حالت مختلف برای اجرای بازی ها را برای شما در نظر گرفته: حالت Long Play، Power Play و Offline Play.

Long Play برای مواردیست که می خواهید به مدت طولانی درون یک بازی باشید و در عین حال مصرف باتری را در بهینه ترین حالت ممکنش نگه دارید. برای رسیدن به این مقصود، این پروفایل گزینه هایی مثل بلوتوث و همگام سازی و صداها را غیرفعال کرده و ضمنا روشنایی صفحه نمایش را در حد مناسب نگه می دارد. اما بالعکس حالت Power Play از حداکثر توان گجت برای نمایش بهترین عملکرد بازی ها بهره می گیرد.

حالت سوم هم بیشتر به درد بهینه سازی بازی های حجیم آفلاینی می خورد که ممکن است سخت افزار گجت برای اجرای آنها در حالت معمولی به مشکل دچار شود. اما گیم بوستر حالت چهارمی هم دارد که شخصی سازی تنظیمات دستگاه در آن به دست خودتان سپرده شده تا متناسب با صلاحدیدتان بازی ها را برای اجرا بهینه سازی کنید.

برای خداحافظی با لگ و واکنش های کند در بازی ها توصیه می کنیم حتما گیم بوستر را امتحان کنید و مطمئن باشید که از تأثیر مثبت آن بر اجرای بازی ها به میزان زیادی راضی خواهید بود. گیم بوستر را می توانید همین حالا از گوگل پلی یا کافه بازار دانلود کنید.

Game Booster - Speed Up Phone

Game Booster - Speed Up Phone

سازنده: IGNIS APP STUDIO قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • علی ویژه
    علی ویژه | ۱ تیر ۱۳۹۵

    اگه کسی است دو تا برنامه را خواست بیاد جیمیل تا بهش بدم
    shayan.vizjeh@gmail.com

  • علی ویژه
    علی ویژه | ۱ تیر ۱۳۹۵

    سلام خسته نباشید سامسونگ برنامه گیم لانچر و گیم تولز که در galaxy S7 سامسونگ بود برای پرچمداران ۲۰۱۵ سامسونگ منتشر شد در صورت اندروید ۶

مطالب پیشنهادی