ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مقایسه سرعت میان گلکسی S7 Edge و وان پلاس ۳، این بار با ۶ گیگابایت رم [تماشا کنید]

یکی از تنها نقاط تمایز وان پلاس ۳ با بیشتر پرچمداران اندرویدی، حجم حافظه رم به کار رفته در آن است که به ۶ گیگابایت می رسد. اما چند روز پیش ویدیویی منتشر شد که ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

یکی از تنها نقاط تمایز وان پلاس ۳ با بیشتر پرچمداران اندرویدی، حجم حافظه رم به کار رفته در آن است که به ۶ گیگابایت می رسد. اما چند روز پیش ویدیویی منتشر شد که سرعت این دستگاه را با گلکسی S7 Edge سامسونگ مورد مقایسه قرار می داد. در این ویدیو، وان پلاس نمی تواند سرعت بالاتری از محصول سامسونگ داشته باشد و این سوال به وجود آمد که نقش یک رم ۶ گیگابایتی در این تلفن هوشمند چیست.

سپس «کارل پی»، یکی از موسسین وان پلاس تلاش نمود تا توضیحاتی در همین رابطه ارائه دهد. وی بیان کرد به علت مشکلات در مدیریت این میزان از حافظه رم و همچنین بهینه سازی مصرف انرژی، وان پلاس ۳ از همه رم خود بهره نمی گیرد.

اکنون ولی تهیه کننده اولین ویدیوی مقایسه سرعت میان گلکسی اس ۷ اج و وان پلاس ۳، خبر می دهد که نسخه ای از وان پلاس ۳ را دوباره مورد استفاده قرار داده که همه از همه رم ۶ گیگابایتی اش استفاده می کند. کانال C4ETech در یوتوب، دوباره دو تلفن هوشمند را با هم مورد مقایسه قرار داده است.

همانگونه که انتظار می رفت، این بار وان پلاس ۳ عملکردی بسیار بهتر از خود بر جای می گذارد. هرچند که چنین عملکردی، از همان ابتدای کار و پس از خرید دستگاه به شکل خودکار در اختیار کاربر قرار نمی گیرد. در ادامه از شما دعوت می کنیم آزمایش دومی که میان سرعت گلکسی اس ۷ اج و وان پلاس ۳ صورت گرفته را مشاهده کنید.

اگر از اپلیکیشن دیجیاتو استفاده می کنید، ویدیو را از طریق این لینک مشاهده نمایید. 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • ali bni
    ali bni | ۲ تیر ۱۳۹۵

    با اینکه وان پلاس برد ولی بازم عادلانه نبود.باید اس 7 با نسخه اسنپدراگون 820 باشه نه اگزینوس.اینجوری مشخص نمیشه قطعات کدوم بهتر کانفیگ شدن

  • TNT
    TNT | ۲ تیر ۱۳۹۵

    اولا اکثر دوستان فیلم رو دیدن و مثل شما کورکورانه نظر نمیدند.دوما با چه رویی یکی از مشکلات سامسونگ رو که هماهنگی سخت افزار با نرم افزار هست رو (مثالش هم مشکل مدیریت رم) به عنوان برتریش معرفی میکنی و یا با چه منطقی میگی اگزینوس ۸۸۹۰ از اسنپ ۸۲۰ ضعیفتره، فقط خدا میدونه میدونه(حالا خوبه موقع معرفی ۸۸۹۰ آقای جان کلود جمالی گوش همه رو کر کرده بود با کمی قویتر بودن اگزینوس ۸۸۹۰ نسبت به اسنپ ۸۲۰)
    پ.ن:کلا خوشم میاد یه بار نشد ترولای سامسونگ واقعیت درمورد یه موضوع یا مطلبی رو برعکس نکنن تو بیاناتشون :|

  • ایمان
    ایمان | ۱ تیر ۱۳۹۵

    چه میگین
    اتفاقا وان پلاس وان شکست خورد تو دور اول اما دور بعد وا پلاس وان سرعتش بیشتر بود چون رامش بیشتره من خودم یکی سه تا برنامه بیشتر باز نیست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی