ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اظهار تمایل تسلا برای خرید سولارسیتی؛ ماسک می خواهد شرکت هایش را با هم ادغام کند

تسلا و شرکت سولار سیتی ارتباطی تنگاتنگ با یکدیگر دارند (ایلان ماسک، رئیس هیئت مدیره هر دوی آنهاست و سولار سیتی توسط دو نفر از عموزاده هایش راه اندازی شده) اما حالا خبر رسیده که ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲ تیر ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

تسلا و شرکت سولار سیتی ارتباطی تنگاتنگ با یکدیگر دارند (ایلان ماسک، رئیس هیئت مدیره هر دوی آنهاست و سولار سیتی توسط دو نفر از عموزاده هایش راه اندازی شده) اما حالا خبر رسیده که این دو احتمالا زیر یک سقف به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

این کمپانی ها البته پیشتر هم در زمینه ساخت ایستگاه های شارژ و تامین برق منازل غیرمتصل به شبکه با یکدیگر همکاری داشته اند اما تسلا به تازگی پشنهاد خرید این شرکت فعال در زمینه انرژی را مطرح نموده و مدعی شده که می خواهد دسترسی مشتریانش به پایدارترین منبع انرژی موجود در دنیا یعنی خورشید را فراهم نماید.

به این ترتیب، به زودی ممکن است امکانی فراهم گردد که علاقمندان به محصولات این دو، بتوانند پنل های خورشیدی، باتری های خانگی و ماشین های الکترونیکی دلخواهشان را از یک شرکت خریداری نمایند.

به باور ایلان ماسک، ایحاد ارتباط میان یک پنل خورشیدی، باتری پاوروال و ماشین های الکتریکی مدل اس/3/ اکس به معنای ایجاد روشی اقتصادی تر برای مصرف انرژی است. ماسک طی یک تماس تلفنی با خبرنگاران اعلام نمود که قرارداد خرید این شرکت با مبلغی در حدود 2.5 تا سه میلیارد دلار بسته خواهد شد. وی همچنین خاطرنشان کرد که این توافق تاثیری روی برنامه های تسلا برای عرضه خودروی مدل 3 و راه اندازی گیگافکتوری نخواهد گذاشت.

طبق گفته وی، تسلا یک شرکت خودروساز نیست و در مقابل امیدوار است که مشکلات بزرگ تری را با محوریت تامین انرژی و استفاده از منابع پایدار مرتفع نماید.

گفتنی است که تصمیم در این باره و عقد هرگونه قرارداد برای ادغام دو شرکت قرار است که در میان سهامداران و اعضای هیئت مدیره آنها به رای گذاشته شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • parsa_masoudi
    parsa_masoudi | ۲ تیر ۱۳۹۵

    تسلا یک شرکت خودرو ساز نیست ؟ پس چیست ؟

مطالب پیشنهادی