ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل احتمالاً امسال از نام «آیفون ۷» استفاده نمی کند

وب سایت «VentureBeat» امروز با انتشار گزارش عجیبی خبر می دهد آیفون هایی که در پاییز امسال از سوی اپل رونمایی خواهند شد، بر خلاف تصور عموم، آیفون ۷ و ۷ پلاس نام گذاری نخواهند ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲ تیر ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

وب سایت «VentureBeat» امروز با انتشار گزارش عجیبی خبر می دهد آیفون هایی که در پاییز امسال از سوی اپل رونمایی خواهند شد، بر خلاف تصور عموم، آیفون ۷ و ۷ پلاس نام گذاری نخواهند شد. این وب سایت با اتکا بر گزارش وال استریت ژورنال چنین استنباطی دارد و خبر می دهد که در نام این موبایل ها،‌ باز هم از عدد ۶ استفاده می شود.

منبع مورد اشاره سپس می نویسد که احتمالاً اپل نام آیفون ۷ و ۷ پلاس را برای سال ۲۰۱۷ نگه خواهد داشت؛ زمانی که گفته می شود به مناسبت ۱۰ سالگی این اسمارت فون، اهالی کوپرتینو تصمیم دارند تکنولوژی های ویژه ای را به آن بیافزایند.

در حال حاضر تمام منابع اعتقاد دارند که موبایل های بعدی اپل در سال جاری، وجه تمایز خاصی با خانواده آیفون 6s نخواهند داشت. همانگونه که امروز صبح برایتان نوشتیم، وال استریت ژونال نیز این موضوع را تایید کرده و خبر می دهد که تفاوت اساسی آیفون بعدی با نسل کنونی، حذف درگاه هدفون و باریک تر شدن آن است.

VentureBeat نیز در این بین اعتقاد دارد که اپل امسال تصمیم دارد ادامه ای بر آیفون 6 و 6s را رونمایی کند و در سال ۲۰۱۷ باید منتظر موبایل هایی با نام آیفون 7 و 7Plus باشیم. با توجه به نام گذاری عجیب «آیفون SE»، این احتمال نیز چندان دور از ذهن نیست و در صورت به حقیقت پیوستن آن، باید دید که اهالی کوپرتینو از چه کاراکتری در کنار عدد ۶ استفاده خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • iMori
    iMori | ۲ تیر ۱۳۹۵

    به نظر من که اسم این آیفون 6se , 6se Plus هست شک نکنین حاضرم شرط ببنیدم هرکی حاضره بیاد ...?

مطالب پیشنهادی